diumenge, 6 d’abril del 2014

Noves definicions

GinTònic sobre la taula, migdia, tot esperant que comencin a rugir els motors al circuit de Barhein per gaudir d'una altre tarda de diumenge. Abans però toca fer la crònica.

Sembla un cap de setmana normal, però no. Els que hem coneixeu sabeu que per dins em corroeix una mena de neguit per no haver pogut patir a sobre de la bici com els meus companys. La culpa ha estat de la inoportuna festa d'aniversari que han organitzat uns pares (als que segur que això de sortir en bici no els hi convenç).

Com no podia fer una sortida llarga, dons dues de curtes.

Dissabte tenia compromís per anar de shopping. A última hora em vaig apuntar a la sortida per carretera amb en Vives i l'Efren. Tot cercant nous riders, el Manolo em va informar que l'Aniento i ell havien planejat una sortida llaaaaarga (a Santa Coloma de Queralt!!!). L'únic que es va apuntar va ser el Sebas, que empalmava sense dormir.

A Rellinars vàrem arribar força bé. I just quan tornàvem, per combatre el ritme cansino que em matxucava el maluc vaig fer una “MANOLADA”

MANOLADA: Acció per la qual un rider que està a la cua del grup, demarra i imposa un ritme endimoniat per arribar primer al cim.

En Sebas va respondre, però em va deixar arribar primer a Esparreguera (és la primera vegada que em passa). En Flores és testimoni d'aquesta fita, que tot just sortia de la benzinera quan jo arribava.

Aquesta és la ruta i les dades (Efren vull les teves dades per contrastar-les).

Distància: 53 km
V mitjana: 16 km/h 

Punts aconseguits
J. Vives:  73 punts
J. Aniento: Pendent de puntuació
Manolo: Pendent de puntuació

Diumenge: En Manolo, el Fulgui, en Dani, l'hormonat (com carinyosament en Fulgui ha batejat al Raul) i en Manolo de la penya del 18%, m'esperaven per sortit. Tocava un Cogulló amb Castellolí i Antenes. Aquesta ruta l'hem batejada com “la mítica 2”, que és la segona megaruta que hem de fer després de fer “La mítica” o “la gran ruta del Fulgui”.

Al arribar a Sant Pau de la Guardia he fet una .... (ho sento Fulgui, no puc dir el nom del nou mot per a que ningú no se senti ofès). Només puc dir que acaba en ___astación.

___astación: Acció mitjançant la qual un rider decideix no anar al Cogulló i fer mitja volta a Sant Pau de la Guàrdia, o a qualsevol altre punt.

En Manolo del 18% m'ha acompanyat. Hem aprofitat per fer allò que tant m'agrada: baixar per tots el corriols coneguts i desconeguts. En particular m'ha agradat força el nou corriol baixant pels italians, del qual m'he sortit en un parell d'ocasions amb la sort de no caure al terra (es lo que té tenir un ferro amb v-brake).

Per cert, aquest Manolo baixa força bé, aquesta Setmana Santa m'apuntaré a una de les sortides del 18% per aprendre noves rutes i camins.


Jo he fet això:
La part inconnexa és culpa del nou software de l'ultra que encara no domino.

Distància: 37 km
Velocitat mitjana: 13 km/h

Punts aconseguits:
Manolo: 111
Dani: 111
Fulgui: 111
Raul: 111
Ferran: 70



1 comentari:

  1. Anònim7.4.14

    No volies comentaris, doncs trencaré el gel , i no em refereixo al gel que portaven els gin tònics del Mister Pérez, que a jutjar per la crònica s´en deuria fotre més d´un¡¡¡ . Ho dic perquè podria ser la crònica més curta que he vist des que gaudeixo del bloc. Això pot ser degut a que el va agafar el toro i començava la formula 1 ( no li neguem el dret a la presumpció d´ innocència ) o bé degut a altres motivacions. No podem negar que una certa gelosia o enveja es desprèn del contingut de la crònica, on amb el pretext que ha fet dues sortides breus,( lo bueno si breve ....), doncs s´ha oblidat , en gran mesura, de significar la GRAN fita assolida pel RA- FU-MA-DA ( o també anomenats 4 FANTÀSTICOS ), el quals , indignats a jutjar pels comentaris al chat- whatsap, contra la censura i/ o manipulació de la informació esportiva , imposada pel seu redactor en cap, ( qui per a més INRI manté un interès directe per la pugna del títol i obtenció dels punts setmana darrera setmana) , demanden una major objectivitat en la elaboració dels comentaris, al•legant complot informatiu. I demanden com a poc que es faci referència a la ruta que han assolit , descrivint l ´itinerari amb una mica més de detall. En defensa del SR. Pérez ( tot i que no m´ha contractat, i que en el meu cas, cap punt m´otorga aquesta setmana , tot i sortir de la lesió i d´un mes d´inactivitat, ... bé , la veritat és que no em mereixia massa puntuació perquè anava més pendent del gps nou que d´esforçar- me en la carrera ) , cal dir que com a mínim fa referència a que farien un cogulló –castellolí i antenes, però ni tan sols diu si l´han acabat jajaja, la crònica, casualment, finalitza en els seus 37 Km , jeje, pressuposo que fent gala de la seva ironia, o potser és que ja havia començat la formula 1 i li han entrat les preses.

    En fi , no m´agradaria estar al teu lloc Ferran, la venjança dels RA-FU-MA-DA pot ser terrible, i no demandaria massa comentaris per part seva al bloc aquesta setmana, deixa que es desfoguin al guasap, jajaja.

    Fin diumenge
    Efren

    ResponElimina