diumenge, 15 de desembre del 2013

No me siento las piernas

Ja feia temps que no arribava tant justet , i una altre vegada ha estat per culpa del senyor wikiloc, tot i que aquesta vegada l'autor de la ruta no s'amaga darrera d'un grup o associació ciclista. És més, el conec se'n diu Lluís P., i a wikiloc el seu nickname es luisin1965.

Però abans de comentar la sortida, vull que veieu com queda la classificació gallinàcea perquè el gruix del grup ha fet una deserció en massa al veure el perfil de la sortida al whastapp:


Bé, nomes tres convençuts amb la causa (Manolo, Dani i jo), i conscients que no hem de fer el ridícul quan anem amb el Carles a fer un tomb per Montnegre-Corredor, hem decidit de començar un entrenament ferm.

Tocava una ruta llarga amb un desnivell proper al de la gran fita. També tocava testar els nous gadgets i portàvem tres càmeres de vídeo (ara només ens cal tenir un bon programa d'edició).

Mireu el perfil i el recorregut de la sortida:


Han estat 1.350 m de desnivell i una distància de 65 km a una velocitat mitjana de 12 km/h.
L'índex IBP de la sortida és de 113 BYC. I la ruta, per si algú vol millorar la seva classificació, aquesta.

Però no els hem fet sols, fins al camí de les batalles ens han acompanyat en Cristòbal I, Joan i l'Eva (aquest si que saben rodar, deu-n'hi-do), i fins a Can Maçana el meu germà que reprèn això de pedalar després de dos mesos d'inactivitat.

Jo no sé els meus companys, però estic justet de forces i amb la parella de morros, perquè hem estat quasi sis hores a sobre de la bici i a aquestes alçades ja no serveixen les excuses de punxades reiterades, “que le ha dao la pajara”, o que ens han aturat per fer un reportatge d'esport extrem...

Fins ara m'he resistit però crec que aquesta setmana hauré de passar per ca l'Alessandra per un massatge tonificador o regenerador.

Ah, el vídeo el penjaré quan el pugui editar, però per als més incrèduls tinc unes fotos (fets amb la mevà ION):




Salut, dijous anem a Montmeló i bici

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada