diumenge, 2 d’octubre del 2016

Bambis i Pumbas

Aquest dissabte, de nou, hem fet la gran fita Bikedeferro. Desprès de la Batpedalada, de Lo puto Turó l’havíem de fer ben grossa i, us puc assegurar que la sortida no ha decebut ningú.

Quan el promotor de la sortida em proposà el recorregut, creia que tan sols en Manolo i jo la faríem: s’havia tornat boig? 65 km i 2400 m de desnivell? vaja una sortida fora de les nostres possibilitats (de les meves).
El que el Carles proposà

Per evitar el pitjor, vaig anar deixant la informació de forma descaradament sesgada: que anirem al Montnegre… tranquils que la farem a l'inrevés…. També vaig haver de mentir: que presentarem l’equipació…, que hi haurà sorpreses....
El que vaig deixar veure al grup 

Casi la cago muntant el e-roadbook, no hi havia manera: primer culpant al win 10, desprès al Land 8, a la feina em van habilitar un ordino per fer proves, l’equip de Compe va posar un equip d'experts tècnics al darrera per intentar resoldre l’enrenou. Fins que, em vaig adonar que el format dels arxius d’audio no era el que tocava.

I parlant de l’audio, crec que tots coincidireu que al començament us feia gràcia sentir a ma filla, però que al final n’estàveu farts de sentir el seu “per la dreta” i veure una pujada cardio (vaja les mateixes sensacions que cada dia tinc jo amb ella). 

Qui hem anat? Dons aquesta és l’alineació Bikedeferro. Des d’Arenys i com a principals promotors:
  • Carles (cap de l’equip PUMBA)
  • Oscar (líder dels BAMBI)
Des del Montserratí (mal anomenat Baix Llobregat nord)
De l’equip Bambi:
  • Alessandra
  • Dani
  • Josep Flores
  • Sebas
  • Cristòbal
  • Fulgui (aquest no havia fet la gran sortida?)
  • Efren el tri-atleta
  • Agus (aquest si que del Baix Llobregat)
De l’equip Pumba:
  • Manolo
  • Josep cinqueton Aniento
  • Toni Cuevas, que avui no feia de sherpa
  • Toni Calamardo Moreneta
  • David Abelaira, que la setmana passada havia assajat la deserció, però que l’ha fet sencera.
  • Ferran
I des de Vallgorgina (jugava a casa)
  • The Ghost rider. Ei us puc assegurar que els que coneixem al Jordi, sabem que és un tio molt maco. La llegenda diu que ha fet sencera la pedalada i que desprès ha tornat el GPS al Carles.
En definitiva, crec que ha estat una de les pedalades més nombroses que hem fet.

I ara em preguntareu, on està la crònica? Dons aquesta vegada la crònica l’heu fet vosaltres. Cliqueu l’enllaç AQUI

PD: Ja tenim preparada l’edició 2017, amb més corriols, menys desnivell, menor distància, amb sorteigs i sorpreses de veritat. Us la penseu perdre?




Dons AUPA COLIBRÍ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada