diumenge, 29 de setembre del 2013

Festa Cubana

Caramb quina setmana.

Dimecres
Escapada ràpida amb l'Efren i el Josep Vives. I tan ràpida!! mireu si no la crònica que hi ha a sota.

Km: 41
Alçada acumulada: 500 m
Velocitat mitjana: 16 km/h

Dissabte
Bateig de carretera de l'Alexandra i l'Efren. Per començar un Vacarisses, pot ser dissabte fem un Sant Sadurní o un Sant Llorenç. Tot dependrà de la disponibilitat dels bikers (sobretot la meva).

Km: 40
Alçada acumulada: 600 m
Velocitat mitjana: 15 km/h

I que em dieu d'aquesta imatge...

us agrada el maiot? Hi ha algú que pensa que tenia poders màgics, ja que em vaig rescabalar de la humiliació del dimecres (i en repetidas ocasiones)

Diumenge
Tocava sortida local, curteta, avorrida... (vaja, segons la meva parella ami no em tocava sortida ja que havia exhaurit tots els bitllets).
Alexandra, Dani, Sebas, Efren, David i Manolo m'esperaven. Només un obre la boca: anem al Cogulló? Ningú no diu res, i prenem direcció a Collbató.

Manolo fixa un ritme suau però prou ràpid per estirar el grup. Jo m'apunto, pensant que a Can Maçana faria mitja volta.

Fa una mica d'aire, el just per tenir unes vistes increïbles però que no molesta per ciclar amb les nostres màquines.

Quasi sense adonar-nos arribem a Can Maçana (bé unes llebres ens van fer anar a un molt bon ritme gaudint de la pujada), la gentada que s'arreplega en aquest indret cada vegada és més important. Mentre ingerim unes viandes comentem el modeletes que els de can fanga es gasten quan venen a la Catalunya interior.

Prenem la carretera d'asfalt i arribem a la cruïlla. El cap em deia: torna a casa, però el diable en boca del Manolo i l'Efren deia: si ja no ve d'aquí, posats a morir, que sigui gaudint (haig de reconèixer que sempre he estat un home fàcil de convèncer): Que carallo, cap el Cogulló. Ens acomiadem del David (l'Alexandra ja havia girat cua a Can Maçana) i cap avall.

Des de Maians fins a Castellfollit ens hem dividit en tres grups: Manolo – Efren i Ferran – Dani i Sebas.

Els dos primers grups hem fet el cim (no hi ha foto però si que hi ha track), hem intercanviat queviures, que si orejuelas, dàtils i ametlles, però la cosa no ha anat a més. Les vistes espectaculars, tot i que no hi eren les llebres.

Trucada perduda del tercer grup i cap avall a veure si ens els trobàvem, però no ha hagut sort.

La tornada ha estat ràpida, deu-n'hi-do el ritme que hem portat avui.

km: 68
Alçada acumulada: 1.200 m
Velocitat mitjana: 13 km/h
Velocitat màxima: 64 km/h

De tornada hem parlat de noves fites del grup: d'una sortida per carretera, de fer samarretes, i de la festa cubana que algú està organitzant i a la que només els bikers marxosos estan convidats..

Salut, dale marcha a ese body corason, i bici

1 comentari:

  1. Anònim30.9.13

    També feu carretera?!
    M'apunto a alguna de carretera!!! :-D

    Carles

    ResponElimina