diumenge, 1 de setembre del 2013

L'Obac II: La Creu d'Ordola

Hola amics, seguidors i simpatitzants.

Com ja havia anunciat, avui tocava cercar noves fites. Amb aquesta finalitat, la darrera setmana vaig estat navegant pel wikiloc per trobar una ruta que pogués satisfer els riders més sibarites. I els nostres amics del CC Esparreguera, havien penjat una ruta que s'apropava a la capital catalana, on hauré de baixar diàriament finalitzat el meu període de vacances: La creu d'Ordola

Com que ja em conec als col·legues de sortides, i per a que no em titllessin de "perdut", hàbilment vaig enviar una còpia del track al Fulgui per a què em donés suport. Resultat: no us compreu un Garmin, el meu Compe li dona 40 voltes.

El primer que hem fet és saltar-nos la idea inicial, tothom ha preferit fer una baixada suau fins a Molins per així tenir forces de cara a la tornada.

Des de Molins, i a les primeres rampes, el gruix del grup dubtava que seguíssim el track original, tots? no, el que va fer La llarga de la Catllaràs no ha dubtat ni un sol moment de les meves habilitats com a expert guia de sortides.

Ens hem aturat unes quantes vegades fins a fer La Creu: consultes del GPS, fotos de record, petites avaries o esgarrinxades amb la flora de l'entorn.



I quant tornàvem, m'ha costat Deu i ajuda, convèncer al grup de no prendre la carretera per tornar i seguir amb la ruta prevista (d'això en tinc proves gràfiques): 


L'Efren i el David han hagut de girar cua per poder arribar a l'hora convinguda al restaurant, però el quintet campió se l'ha jugada: Manolo, Fulgui, Josep, Sebas i Ferran.

La ruta? espectacular: corriols, rierols, aigua, trams tècnics, trams prohibits, avaries ... Vaja que m'ho he passat teta (i els altres, encara que no ho diguin obertament, també). 

L'index IBP és de 88, però l'hauríem de qualificar com a moderada-dura per la distància, i el ritme no ha estat del tot dolent:

2 comentaris:

  1. Anònim2.9.13

    Que envidia de veros en las fotos y que rabia
    de no poder salir el domingo, pues lo tenia todo preparado el dia anterior, pero..... las
    obligaciones de padre no me han dejado.

    Pero veo que ya estais en forma, 68 Km.
    esta muy bien para empezar septiembre...

    Si, si hay quitarse esos kg. de mas
    aunque por las imagenes el sr. Ferran parece
    estar en buena forma, esta hecho un figurin..

    Bueno espero añadirme a vosotros este Domongo

    UN SALUDO : JOSE FLORES

    ResponElimina
  2. Anònim4.9.13

    Hola bikers.

    Estava tant cansat despres la sortida que no podia ni moure els dits x escriure al teclat del movil i encara m estic recuperant. es cert q no confiavem massa en el nou gps i que en david i jo vem girar cua quan anavem cami de vallvidrera pero es q no podiem arriscarnos a arribar tard. Tot i axo vem arribar super justos ja q ens van sortir tambe 70km. Esta clar q la ruta indicada y seguida x la majoria era la bona pero sort q no vaig forcar mes la maquina ja q optant x la via facil ja em va costar arribar. . De manera q no vem fer els corriols del final i vem agafar carretera i manta pero km en vem fer una quants. Encara tinc les marques ocasionades x les plantes carnivores del entorn. Al final vaig arribar molt justet aixi que ja veurem com prova la portals x la que no se si estic preparat tot i que ho intentarem com sempre.
    Sabem quelcom sobre el que teniu pensat per aquest cap de setmana, sigueu compassius amb els principiants que encara estem agafant el ritme i fent el rodatge

    Efren

    ResponElimina