diumenge, 8 de setembre del 2013

Dona't d'alta del feisbuc!!!

Ei companys, aquesta setmana hem retornat de les vacances d'estiu! Frisos que arribés el cap de setmana per poder esbargir-me dels problemes cotidians amb la bicicleta.

Divendres ja vaig arribar molt justet, una setmana molt dura i com aquesta fins al desembre: quin panorama!!
Sort d'un regalet que em va arribar del Carles que no vaig trigar ni deu minuts en provar-lo (ostia, com m'he engreixat aquests estiu!!), i d'una trucada a última hora de l'Aniento on em convidava a estirar les cames el dissabte.

Tot i els vaticinis de pluja, em vaig arriscar a una sortida amb el sherpa i l'Aniento, es tractava d'estirar les cames, d'oblidar-nos de la feina, de sentir la natura, d'explorar nous camins. Si nois si, amb aquests sempre descobreixo nous corriols i pistes alternatives al voltant de casa, i si no us creieu mireu la sortida:


Vale, no es veuen de forma clara els camins, però es que encara estic instal·lant els programes a l'ordino. 

Les dades de la sortida: dues punxades i un refrigeri a La Torre de Collbató. No ens va ploure, 35 km i 600 m de desnivell amb una velocitat mitjana d'11 km/h.

I diumenge, després de la gran noticia (que tota la maquinària estatal es posaria en marxa per donar suport econòmic i moral a la candidatura de Barcelona pels jocs d'hivern del 2022), tocava la sortida dominical.

No vaig fer cas dels senyals que em deien que no tocava això d'anar en bici: l'Efren em proposava un sopar caipirinyes, gintonics; l'Aina tenia concert matiner a Viladordis i ningú no feia cas a les meves crides del guasap, el David que havia de recollir el raïm, En Josep S a casa de la tieta i en Manolo que no ha donat senyals de vida)

Resumint, a les 8:15 en Sebas i un tal Flores (es veu que sortia sol) estaven al  PIR (Punt d'Inici de Ruta), i per a que no sigui dit hem fet unes Antenes:

Les dades: 50 km, 890 m de desnivell, un capullo en una renault transit que casi se me'n porta pel davant (llàstima que no tenia la càmera gravant que si no el denunciem) i un refrigeri a Esparreguera.
(sebas)

(mi ultra)

(flores)

(jo)

No ens ha plogut, i com teníem prou temps l'hem dedicat a rentar les bicis, bé en Sebas també ha volgut immortalitzar la sortida amb un tall al dit digne de quatre punts. 

També m'ha donat temps de gravar la sortida. Guaiteu el vídeo:


I quan a les 13:00 he arribat a casa, és quan he maleït que la meva parella no tingui un compte al feisbuc, linquedin, guasap o tuiter... La seva cara parlava per si sola, 8 de setembre: el dia de la mare de deu de les verges perdudes (i trobades), ostia!! un altre cop no pot ser!! Ja van tres!!!

De res ha servit les felicitacions, el pastís, el cava... 

Em toca renegociar els propers caps de setmana... ja en parlarem. 

Quan el riu torni a mara, intentaré de planificar les fites per a aquest any. Us proposo la primera, fer una portals, fent un dinar (botifarrada) a les Alzines o a la Vinya Nova. L'Aniento, el Carles i jo anirem, qui més s'apunta?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada