dimarts, 1 de novembre del 2011

Jalohguin

Si nois, això de prendre les castanyes i panellets ja s'ha perdut, ara toca anar de porta en porta trucant i dient allò de "trick or treat". A veure, que no sabeu que encara hi ha bikers que desitgen gaudir de bon matí de la bicicleta i se'n van a dormir d'hora com per que us presenteu a altes hores de la nit demanant caramels (ganàpies...).
Com que els meus companys eren dels que anaven trucant pels portals, avui he sortit sol, i com el dia no acompanyava he fet una clàssica (Can Massana). 

Volia testar el nou pulsòmetre i, com era d'esperar ha superat la prova de les 180 pulsacions:

Amb l'alegria he baixat a tota bufa, i m'he marcat un gran recte, mireu el gràfic:


Vale, es broma, la veritat es que casi perdo el GPS (muerte o susto), amb la velocitat s'han afluixat els cintillos que el subjecten, s'ha posat de cara avall i s'ha desconnectat. D'això el recte que surt al gràfic (espai entre connexions). 
A partir d'ara us podré presentar dades més completes (com quan era nou):

 Distància amb altures
 31.60 km
 Ascen.acum.
 630 m
 Altitud Màxima
 738 m
 V.mitjana mov.
 12 km/h
 Duració
 03:20:35
 Temps parat
 00:36:21
 Velocitat màxima
 40 km/h
 RPM mitja
 65 rpm
 Freq cardiaca mitja
 149 p/m
 Freq cardiaca màxima
 183 p/m



Bé i per acabar només comentar-vos que ja s'ha obert la inscripció de la Berga-Santpedor 2011, a veure si aquest any puc baixar de les 4:45 hores. Sé que no vindreu però tinc espai per pujar bicis.

Good health, trick or treat and bike 

1 comentari:

  1. Jo m'apunto al dinar post-pedalada, perquè obrir la gana pedalant si ja la pots portar de casa?

    ResponElimina