dijous, 10 de novembre del 2011

Sin escusas...



Aquesta entrada no és per demanar perdó per no haver sortit aquest plujós diumenge. A veure heu d’entendre que si per la nit no es dorm difícilment pel matí es pot pedalar. 

Per a aquells dos que m’heu dedicat trucades i missatges dient que heu pujat a les antenes (JA i MS) us convido a que feu els comentaris que considereu més adients a aquesta entrada. 

De totes formes el titular d’aquesta crònica es per predir el que passarà el proper diumenge: 

Un cop més torna la Berga-Santpedor, i per tercer any consecutiu la tornaré a pedalar. I no tinc excuses per batre la meva marca personal: 
- El primer any se’m va ocórrer prendre la botifarra al primer avituallament (no la vaig digerir en tota la cursa) 
- L’any passat em vaig quedar sense frens (a les baixades no em podia deixar anar). 

Aquest any no em tornarà a passar. He convençut al Pali per a que vingui amb mi, com sempre sortirà com una bala i així m’asseguro que quan arribi als controls ja no quedi teca. 

La bici la tinc revisada, i m’he carregat la ruta al GPS per no perdre’m. 

Diumenge al vespre ja us comentaré si els 55,08 km els he pedalat més a prop de les 4 o de les 5 hores.

Ah, i propera estació: Cursa de l’esquiador!!!

Salut, quin mal de cervicals i bici.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada