diumenge, 27 de novembre del 2011

Esquiador 2011

Quin fred!! El termòmetre de la furgo del Dani marcava només 2ºC quan hem arribat a Vallbona, les mirades de complicitat convidàvem a fer cua i cap a casa o a un bon lloc per esmorzar en contes de baixar-no disposats a fer la cursa que aquest any els organitzadors ens havien preparat. Però desprès del partit d'ahir del Barça, no podiem fallar.

Després de l'experiència de l'any passat, havia estudiat el track per comprovar que els camins no eren inventats. Tan sols hi havia un punt que no em quadrava: 3 km a un 20% de desnivell, devia ser un error.   

Ja abans de començar la cursa el grup s'ha disgregat, en Manolo, Salvador i els Josep s'han posat a primera fila per tal de no quedar-se atrapats en els típic embussos de començament de cursa. Tampoc he localitzat al Dani i al Pali, i jo he sortit l'últim.

De seguida he trobat al Dani, que avui estava atacat pel fred, i xino xano hem anat fent via. Hem fet la pedalada junts fins que hem trobat la primera baixada forta on he decidit provar la meva excelsa tècnica. Ostres com he gaudit, i m'ha acompanyat un xicot de 13 anys que baixava com un llampec. Mireu el gràfic alçada vs velocitat:
(i les pulsacions, uff)

El trajecte era molt maco, hem fet els senders del porc senglar, tot i que hi havia una gran quantitat de basalts d'aigua i força fang. Algun que altre biker s'ha fet una dutxa de fang, oi Salvador?

Tot anava força bé fins que han aparegut els kilometrets del 20%. Segons el meu metge això va de conya per la meva artrosi, per a que es faci més aguda. I per a mes INRI, una noieta que amb prou feina tindria 12 anys se'ls ha cruspit d'una atacada (després m'han explicat que sortia cada dia i que havia guanyat unes quantes curses).

Al final hem acabat força be, m'he trobat el gruix del grups que ja s'havia menjat la botifarra (el Pali l'ha fet en dues hores, es veu que tenia presa perquè havia quedat amb algú per prendre caipirinyes). Us deixo amb les dades:
 Distància amb altures
 30.09 km
 Ascen.acum.
 880 m
 Altitud Màxima
 705 m
 V.mitjana mov.
 12 km/h
 Duració
 03:09:06
 Temps parat
 00:27:35
 Pendent Màxima
 20.3 %
 Pendent Mínima
 -22.6 %
 Velocitat màxima
 55 km/h
 Freq cardiaca mitja
 165 p/m
 Freq cardiaca màxima
 191 p/m


Salut, artrosi, m'agrada més la Berga-Santpedor, i bici.

PD: Els del club ciclista abrera se n'han tornat en bici des de vallbona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada