diumenge, 20 de novembre del 2011

Pali, what happened?

8:00 del matí, com cada diumenge (vale les 8:10 que mai arribo a l'hora). Amenaçava pluja... 
En Manolo, Dani i Fulgui esperant per fer la sortida. Només faltava un: En Pali.

Ja contàvem amb les baixes d'en Josep S. i del Sebas (es veu que se li ha desajustat el pont de la bici). Però la teva Pali aquesta no l'esperava. Avui que havíem de parlar de la magnifica pedalada de diumenge passat!! Ja m'explicaràs que has estat fent i espero que l'excusa s'ho mereixi. 

Bé, els quatre bikers que quedàvem hem decidit de fer una sortida clàssica ja que el temps no acompanyava gaire, reconeixeu aquest perfil?

Es clar, és la llarga amb la meva variació per Can Massana (que en Fulgui no recordava gaire).
Avui per la riera baixava força aigua. Mireu aquestes improvisades instantànies:


A que mola? I a Can Massana he fet una foto del grup. 


Llavors ha aparegut la pluja i, cames ajudeu-me rapit cap a casa. Els anoracs de pluja han convertit al Dani  com a inspector Gadget i al Fulgui com a la Caputxeta vermella. 

Per cert, a la caputxeta no se la menja el llop al bosc, sinó que és ella que s'atura al mig del bosc a llençar la canya de manera descarada (amb el company de la víctima al davant). 

Veient com ha anat el meu ritme cardíac, segur que si em poso en forma podré baixar de quatre hores a la propera edició de la Berga Santpedor. Us deixo amb les dades de la sortida i res més, Salut, artrosi, i bici.  

 Distància amb altures
 41.21 km
 Ascen.acum.
 817 m
 V.mitjana mov.
 12 km/h
 Velocitat màxima
 50 km/h
 Freq cardiaca mitja
 155 p/m
 Freq cardiaca màxima
 184 p/m
 Pendent Màxima
 18.3 %

7 comentaris:

  1. bueno,mis excusas siempre valen.pues vamos por orden.esta manana me he levantado como siempre y he abierto la ventana para saber que tiempo hace.He visto todo mojado,muchos charcos y el cielo tan poco tenia buena pinta.entonces he dicidido quedarme en la camita.al final a las 14:30 he salido de casa montado en bici.queria hacer la trialera que os ensene pero como ha llovido y seguro habra mucho barro y charcos continuaba recto hasta la riera.OJO!!! no lo recomiendo!hay una casa por ahi y tienen dos pastores alemanes sueltos.hijos de puta me han atacado pero como iba bajando con mucha velocidad no me han pillado.que suerte!despues al Bruc y la larga como vosotros pero en el cruce a la derecha y he salido en la gasolinera del Bruc y desde ahi continuaba hasta Can Aguilera.me ha salido 40 km.bueno,nos vemos el domingo que viene!

    ResponElimina
  2. Anònim21.11.11

    Fulguitron dijo ...

    Vaya vaya, y yo que pensaba que los "carácol" salían después de llover con la tierra mojada.La próxima vez que no vengas tráete unas caipirinhas y ven con la cabeza agachada pidiendo disculpas por no haber venido este finde. No tienes alguna excusa mejor?? hay gente que me han dicho que tenías otros motivos para no venir. Que los aludidos digan algo por favor.

    ResponElimina
  3. veo que ayer me hechabais de menos y hablabais mucho de mi!yo digo solo la verdad pero hay algunos malpensados y se imaginaban otras cosas.y de disculpas nada!no me rebajare!!!
    bueno no sacad mucho el pecho y preparad las piernas para el domingo!por cierto,esta tarde voy al masajista y asi estare nuevo para el domingo.alguien se atrevera a competir conmigo caracoles?

    ResponElimina
  4. Anònim22.11.11

    Fulguitron dijo ...

    es que nadie va a preguntar como lo fué la cita al Pali???? soy yo el único chafardero del grupo.

    ResponElimina
  5. asi es Fulgui,eres oveja negra del grupo!

    ResponElimina
  6. Anònim24.11.11

    Pali las pipocas no hicieron la digestion para domingo estar a punto ooooooooooooooo ??

    ResponElimina
  7. Buscant-me a mi mateix al google m'he trobat un doble :)
    Com que m'interessa la bici i faig rutes per la zona també m'ha semblat molt curiós i no m'he pogut estar de comentar. Jo també em dic Pali :)

    ResponElimina