divendres, 2 d’agost del 2013

Obert per vacances

Per fi, ja han arribat les tan merescudes vacances. I que farem? 

Dons jo penso cremar els pneumàtics de les meves bicis, no literalment sinó per la marxa que els hi penso donar.

Per començar i per acomiadar a l'Efren, ahir varem fer una llarga, amb la variant de sortida del windows (un nou lloc per al seu sarró), ens van sortir uns 50 km pel primer dia d'agost que no està pas malament.
D'evidències no en tinc, bé si, la del Dani que a quarts de deu de la nit ens va oferir unes birres per refrescar-nos. 

Avui tocava platgeta i descans de les posaderes. En Flores i Bartu m'havien convidat a sortir a les quatre, però després de la platja tocava migdiada.

Demà dissabte toca sortida amb la flaca, si algú s'apunta m'agradaria fer la carretera de Prats de Rei, sinó faré tot sol un Rellinars o un Sant Sadurní.

Ja ho sabeu, tenim tot un mes per gaudir de la bici.

1 comentari:

  1. Anònim2.8.13

    Doncs si amics, i companys de rutes . Un que fot el camp cap a " otros lares" . Galicia. On no hi veure cap bicicleta a l aldea on anem com a molt puc pujar en el ruc d en jacinto.
    Ahir va ser un passeig , i vem descobrir q el bueno de bill gates va passar per aqui fa temps per copiarnos.
    Els 50km es van fer curts mentres parlavem de tot una mica i ha estat una bona manera d acomiadar la meva primera temporada que si mal no recordo vaig comencar al febrer. No vegis con a plogut des de aleshores, quien nos ha visto i quien nos ve. Amb una mica d esforc esta clar que tothom pot millorar i estic desitjant veure com prova l ivern, i si seguim assolint noves fites pero sobre tot, q ho seguim passant tant be com fins ara. En fi, una mica de desconexio de tot plegat, gaudint d unes vacances ben merescudes ., no ens anira gens malament. Jo arribo sobre el 17, i em sembla q el primer q are es agafar bici. Si algu si apunta ja sabeu . Us trobare a faltar tot i q nomes son 15 dies i les croniques tambe.
    Gracias Fulgui por la luz para lanocturna, iba sobrado con las dos. Aprovecho mi comentario hoy, para decir que lo de la nocturna fue muy divertido y una experiencia mas.
    Un abrazo a todos y no os paseis entrenando los que podais. Por mi parte me despido , deseando a todos unas felices vacaciones ,hasta la proxima salida

    ResponElimina