dilluns, 12 d’agost del 2013

Mini sortida

Nois,

Finalment diumenge en Sebas i jo varem fer un petit tomb per carretera. Suposo que els "fora de categoria" també van sortir, però hores d'ara encara no m'han dit quina ruta van pedalar.

Nosaltres hem fet una ruta que en Sebas no coneixia (vaja que no es mira el blog ni per casualitat) i que és amb la que em vaig luxar l'espatlla: Rellinars.

Prou ràpida i exigent per arribar a temps a casa i poder acompanyar a la meva família per acomiadar-nos del Xavier, que des d'ara formarà part de la muntanya que tant estimava i que tant ens agrada a tots nosaltres. 

La setmana vinent no sortiré, la meva família s'ha guanyat unes merescudíssimes vacances i a partir de la següent, tornarem a tenir dades...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada