diumenge, 7 d’abril del 2013

bikedeferro al quadrat

Després de la sortida fallida fa quinze dies amb la bici clonada de ma filla, avui m'he deixat d'experiments i he sortit amb el megaferro del Guillem (d'aqui el titular).

De la sortida d'avui puc treure dos conclusions:

  1. Que no estamos tan mal!!!: Si, he perdut un pel de força, però si la bike no em malmet el maluc, encara tinc cames per anar liderant el grup (amb el permís dels senyors Manolo i Pali).
  2. Que baixar amb una forquilla sense gaire recorregut i amb frens V-brake no és lo mismo. He estat a punt d'estampar-me un parell de vegades als corriols més que trillats de l'Eada, per cert nanos, m'heu deixat sol!!
  3. Que 5 kg afegits es noten a l'hora de fer les pujades, i com es noten!!!
  4. Que si l'Alexandra no pot recuperar-se de l'al·lèrgia per al proper cap de setmana, patirà de valent per fer La Portals.
  5. Que la Plana, té dues rotondes. I si no que li diguin al pare de l'Hugo, que ens ha estat esperant a la rotonda equivocada i ha sortit tot sòl.
  6. Que encara que el calendari digui mes d'abril i l'estació sigui la Primavera, fot un fred del copon (ahir l'Aniento i jo varem canviar la botifarra amb seques per un cafè amb llet ben calent)
  7. I que ja no sé ni contar!!
Bé la sortida ha estat molt curta, l'Efren havia d'anar a la festa d'aniversari de la Berta a les 11:00, en Sebas havia d'estar d'hora a casa, l'Alexandra no podia respirar pel l'al·lèrgia i a mi m'esperaven per desmuntar una tanca a Collbató.

Les dades han estat aquestes:



I el cap de setmana vinent, es fa La Portals. Jo aniré de control però encara no sé a on estaré assignat (amb la bike del Guillem no m'atreveixo a fer-la sencera).


Salut riders!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada