divendres, 29 de març del 2013

Penitència ...

Desprès del fiasco de diumenge passat, aquesta setmana he estat fent penitència.

El primer de tot va ser pujar a Montserrat per preparar el sepeli del quadre de la BH. En comptes de pregàries vaig fer un parell de fotos (sempre s'han de tenir evidències de les fites que dins el grup hi ha que no es creuen res...)



Dimarts vaig dir l'últim adeu al quadre. La cerimònia a la deixalleria va ser d'allò més íntima: "eso es hierro no? Pues ponlo en el contenedor del fondo y firma este papel". Emocionat per tan belles paraules, no vaig poder sortir tampoc el dimecres (també s'ha de dir que no va parar de ploure i sortir amb la flaca plovent com que no m'estimula gaire).

Dijous, ja refet, vaig decidir d'anar a Igualada, i avui no se m'ha acudit una altre cosa que convidar a Manolo a fer un Sant Sadurní. Aquest, veien que el meu estat de forma esta perdent molt, m'ha marcat un ritme que literalment m'ha fos !! 


Mireu el ritme de les tres sortides a la següent taula:
 Dia
 Duració
 Distància
Ascensió
 Velocitat
 RPM
 25-03-2013
 03:08:33
 44.50
 901
 16
 64
 28-03-2013
 03:57:32
 45.20
 794
 18
 66
 29-03-2013
 03:03:05
 63.62
 645
 22
 74



En total he fet 153 km (el que fa el Pali per escalfar les cames) i un acumulat de 2.340 m, però el pitjor ha estat intentar mantenir la mitjana de 22 km/h darrera d'en Manolo (ell fa el recorregut a una mitjana de 30 km/h).

Per cert, pel camí hem vist un grup que, si puc seguir el ritme, m'apuntaré per sortir cada dia (el problema serà mantenir la freqüència cardíaca dins d'uns valors saludables).

 Nois, jo aquest cap de setmana lliuro, espero la vostra crònica.

Salut riders!!

Ultima Hora: Mireu aquestes imatges que m'han enviat, ¿a que no sabeu qui les ha fet?



Us dono dues pistes, en nom comença per Pa i finalitza en li

1 comentari:

  1. Muy bien Ferran!Hay que entrenar y poco a poco te pondras en una buena forma!

    ResponElimina