divendres, 26 d’abril del 2013

Entrenadores furtivos...

Tant ahir com avui he descobert que hi ha riders del grup que s'entrenen d'amagat.

No era una llegenda urbana que en Bartu, perdó el senyor Bartu, s'entrenava entre setmana sinó que ahir vaig descobrir dues bales de carretera que responien al nom de Pali i Manolo i s'havien cascat 80 km a ritme pseudoprofessional).

I avui, quan pujava per deixar els diners estalviats per comprar-me la nova bike al concessionari de la Renault, m'he topat de cara amb en Flores i Manolo (que s'apunta a totes les festes) amb les seves BTT.

A partir d'ara i per evitar que hi hagi descompensacions al grup, entre setmana haureu de deixar les bicis en dipòsit a casa meva, per controlar que ningú no s'entrena en excés.

Ah i per a que us aneu preparant, aquest diumenge, si la pluja ens ho permet, anirem a fer un Castellolí.

També he afegit una enquesta per a la propera setmana, es tracta d'escollir entre dues rutes noves que m'he baixat del Club Ciclista Esparreguera:
- La serra de l'Obac, de 57km i 1374 m de desnivell.
- Collserola - La creu d'Ordola, de 72 km i 1073 m de desnivell.

La primera l'hem volgut fer una vegada però la pluja ens ho va impedir, la segona permet triar una opció nenaza a mig camí per no haver de pujar a Collserola.

Ja direu nens !! (ei i cliqueu als anuncis per a que em donin calerons per a una nova bike).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada