diumenge, 14 d’abril del 2013

Tant sols hem arribat dos

Hola riders, també podria haver titulat aquesta secció com el dia dels morts vivents, mai havia avançat tanta gent en bicicleta, i és que a quarts de dues, els ciclistes que pujaven pels blaus per acabar la portals 2013 estaven destrossats (nois, jo ja us ho vaig dir).

Avui ha estat un dia excepcional, hem sortit 10 riders des de la plana: l'Àngel, l'Efren, el pare de l'Aleix, el pare de la Berta (deu-n'hi do quines cames), en Fulgi, l'Aniento, el Sebas, en Josep Sicilia, Manolo i jo amb el ferro. 



No cal excusar al Dani i l'Alexandra que avui han fet La Portals 2013. Nois, a partir d'ara haureu de fer una reverència quan els veieu. 

Com que avui havia La portals, hem hagut d'anar a cercar sortides alternatives, i he decidit de fer un Vacarisses (perdona Àngel). Veieu el vídeo:



Tot ha anat més o menys bé fins a l'aeri, on hem perdut el gruix del grup. Em sap greu perquè no heu fet la part més maca de la sortida. 

Després la sortida ha arribat al seu punt culminant quan ens hem aturat ha Vacarisses per fer un moix (que en Fulgi s'ha perdut per tenir obligacions amb les bessones):



I quan en Sebas i en Josep Sicilia se'n han tornat per carretera, l'Aniento va i trenca la seva bike:



Total que els únics que hem complert hem estat en Dani, l'Alexandra, en Manolo i jo. Ah, i m'he carregat la suspensió de la bike del meu fill, però la part tècnica de Vacarisses l'he feta sense posar el peu a terra !!!



Salut riders!!

1 comentari:

  1. Anònim14.4.13

    Ja tots miren el blog. Ha estat una llastima , jo hagues seguit un pel mes i el david( pare berta tb) . L angel no podia mes i ha conseguit arribar esparreguera. Els altres tres( david i josep i jo) hem rodat una horeta mes per cami vinya vella. ( 33 km total ) Tb molt xulo. En fi una altra setmana intentarem vaquerises encara que tinc seriosos dubtes que hi pugui arribar, pero ho intentare com sempre. Gracies pel blog, es super divertit i molt currat. Una abracada

    ResponElimina