divendres, 15 de març del 2013

Punt final

Que bé que es plantejava el cap de setmana, avui he estat mirant els possibles recorreguts que ens esperaven per aquest cap de setmana: Cogulló, La Portals o pot ser baixar a Collserola...

Tot anava rodat, i per no fer fallida se m'ha ocorregut rentar la bike per posar-la a punt. I es just quant m'he trobat al Toni que m'he adonat d'una nova característica de la meva BH: la doble suspensió !!!

En Cuevas m'ha fet tocar de peus a terra, no era una nova prestació sinó que era la conseqüència d'haver trencat el quadre:




El tècnics experts ja m'han dit que aquesta trencadissa no té solució, val més la soldadura que un quadre nou. Es ha dir, la BH ha fet el punt final.

La part positiva és que podré veure tranquil·lament la formula 1 aquest cap de setmana.

Ei,  feu comentaris i donatius aquest cap de setmana que els necessito (els donatius)

1 comentari:

  1. Anònim16.3.13

    Fulguitron ... Te doy el pésamen compañero, han sido unos años de marcha juntos, pero hoy vuestros camino se han separado. Seguro que en el cielo de las bicis tiene mil historias que contar ... aunque ... que excusa más buena para comprarte un pepino de bici. La mujer no te puede decir que no, porque no te vas a comprar una bici, vas a llenar un vacio que te ha dejado en tu corazón y en la galería.

    Que frase más buena, eso se merece una bici de 3000 euracos o más, a tu mujer le saltarán las lágrimas cuando se la digas.

    ResponElimina