divendres, 15 de febrer del 2013

Dissabte sortida

De vegades voler donar un cop de mà pot sortir malament.

Resulta que, com ja sabeu, vaig fer el recorregut de la Portals 2013 juntament amb l'altra megabiker (Manolo) i els amics de LATACA.

Com ja vaig fer en altres ocasions, vaig dedicar el temps lliure en confeccionar el llibre de ruta electrònic d'aquesta edició. La gran errada va ser que vaig enviar una còpia a l'organitzador de la pedalada que, no se li ocòrrer una altre que presentar-se a la gent de Compe amb la meva creació.

Resultat, els de Compe encantats i li han deixat uns quants equips per a que els Pro (Edo, Nuñez, etc.) els provin aquest dissabte. I a mi em toca acompanyar-los. 

Manolo, demà em sembla que em faran plorar a sobre de la bicicleta.

PD: Si no em veuen al arribar a Can Massana faré mitja volta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada