dissabte, 16 de febrer del 2013

Classes Magistrals

Com us anunciava ahir, avui m'ha tocat matinar.

A les 8:00 arribava a Collbató disposat a posar en marxa els dispositius sportiva que els cracks de Compegps li han deixat al Pepe Cuevas per a que els VIP poguessin fer La Portals sense por a perdre's.

I se m'ha girat feina, ningú no sabia com funcionaven aquests aparells (ni tant sols els companys de LATACA que ja els tenien des d'ahir el vespre). Si més no, m'ha servit per poder conversar amb Pepe Recio, Àngel Edo, Isra i Pali.

Quan ha començat la sortida esperava que ells m'ensenyessin com és aquest esport de pedalar, però no, es veu que no tinc ni nivell per seguir-los quan ells van al ralentí, així que quan m'he cansat de veure la roda de darrera de l'Isra (als 3 segons) he decidit unir-me al grup del Toni i l'Aniento.

La resta de la pujada a Can Maçana ens l'hem passat gaudint dels croquis i les indicacions del GPS i configurant l'equip per properes sortides.


   



Des d'aquí hem desestimat la possibilitat de fer La Portals i l'alternativa ha estat anar a esmorzar a Montserrat Parc.


Cap a la una del migdia he trucat al Pali per veure on estava, i es veu que ha estat el que ha arribat primer a Collbató, pujant les roques blaves ha deixat clavat a un tal Recio (i diu que no està en forma...).

Us deixo amb unes imatges:


A veure si em deixen sortir demà (tot i que les negociacions estan un pel complicades)...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada