diumenge, 22 de gener del 2012

Vaya pajara!!

Avui si que no m'ho esperava: havia dormit força (més de 9 hores), el pulsòmetre tant sols marcava 80 pulsacions, no feia fred i el sol ja escalfava pels camins... Però a la rotonda del pont nou en Pali, en Manolo i el Dani m'estaven esperant per fer una sortida de nivell, i jo tant sols portava un  bidó amb aigua.

La pujada a Can Maçana tenia que ser tranquil·la, però com un dels integrants del grup tenia un budell buit ens hem hagut d'aturar un munt de vegades i s'ha convertit en una pujada trenca-cames (Pali, haig de trobar una excusa).

La baixada a Castellolí ha estat força ràpida, ens esperava un cafè amb llet, i després és quan ha vingut la pàjara. Les cames no funcionaven (vaja com sempre però més) i he pujat acompanyat d'un insistent mareig.

Al arribar al port del Bruc, he hagut de desistir i prendre la carretera per tornar a casa. En Dani m'ha acompanyat per assegurar-se que arribava sa i estalvi, vaja que també s'ha escaquejat, i hem deixat sols al Manolo i en Pali per fer el cim de l'antena.

A ells els han sortit un 60 km (en carretera serien un 250). 


Les dades del Dani i meves són aquestes:
 Distància amb altures
 54.68 km
 Ascen.acum.
 925 m
 Altitud Màxima
 720 m
 V.mitjana mov.
 14 km/h
 Velocitat màxima
 54 km/h
 Freq cardiaca mitja
 150 p/m
 Freq cardiaca màxima
 189 p/m
 Pendent Màxima
 12.7 %



PD: Avui la gravació ha tornat a ser un desastre, he fet la trialera del l'hotel del Bruc a tota fava, de poc no em mato, i no s'ha enregistrat (grrrr), també el GPS se m'ha rebotat i m'indicava velocitats i pulsacions errònies.




    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada