diumenge, 8 de gener del 2012

No tinc paraules

Companys,

Em perdonareu però no penjaré ni les fotos, ni el track , ni el vídeo que he gravat (que el puc esborrar tot sencer)

Avui és un dia ben trist, el que havia de ser una jornada festiva s'ha convertit en una jornada de dol per a tots aquests que ens agrada gaudir de la bici.

No teniem grans expectatives, tant sols havíem de pedalar un escassos 25 km al costat de l'Àngel Edo per anar després tots plegats a esmorzar a la Vinya Nova.

Com sempre sortíem amb retard, l'Àngel que sortia l'últim ens anava avançant un a un. Tot anava sobre rodes, xerrant, rient i patint. Hem baixat a la Vinya Vella i cap amunt

A la Font del Còdol una punxada m'ha fet despenjar-me del grup, aquí m'he equivocat de ruta i he anat a per EADA i el sender. Després he creuat la carretera i direcció a Can Maçana. Esperava trobar-me el guix dels companys ja de volta cap a la Vinya Nova, però no (jo era el primer sorprès), i just quan arribava a la tanca del camí de les batalles he vist que tornàvem a tota bufa.

Aquesta presa era per que els havien dit que en Carles havia sofert un infart quan pujava amb la bicicleta.  Els serveis d'assistència han arribat de seguida però no n'han pogut fer res. 

De part meva i dels meus companys de LATACA el meu més sincer condol per a la seva família i coneguts.

Dies com aquest millor estar a casa. Cuideu-vos.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada