diumenge, 28 de novembre del 2010

Dos avisos

9:00 zulú. Pont nou de la plana. Esparreguera (Catalunya)
Amb menys fred del que pensaven, en Dani, Sebas, Manolo i jo disposats a fer la sortida dominical.

El Sebas i el Dani ja havien anunciat d'arribar al Bruc i tornar, ja que el temps se'ns tirava a sobre. Com en Manolo ja em coneix al arribar al Span-Deck varem decidir fer la llarga fins a Sant Salvador de la Guàrdia. 
Hi havia cacera de porc-senglar per sort l'hem pogut esquivar. Al port del Bruc ens hem trobat al Josep que tornava d'esmorzar amb els seus col·legues (això si que són sortides!!).

12:00 zulú aprox.
Total que quan estàvem a la part més allunyada del trajecte el meu mòbil ha sonat deixant un missatge molt clar: torna a casa però que ja!!
No sé vosaltres, però a mi aquests missatges em deixen sense força, quan més vols còrrer més ràpid ets desfondes.

Em sap greu pel Manolo però al arribar a Can Massana, hem decidit baixar a sac per la carretera (ens hem perdut la baixada de Can Massana i la trialera).

12:45 zulú  
Ja en el camí veïnal una segona senyal al meu mòbil (cames ajudeu-me!!). 
Al final del camí ens hem tornat a trobar al Josep i hem parlat de negocis amb els xinos.  

13:00 zulú
Arribo a casa. Hem fet uns 42 km. No comment

Este... pot-ser la setmana vinent no surto, i si surto a les 8:00

Salut, artrosi i bici


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada