diumenge, 5 de desembre del 2010

Nada de nuevo...

Aquesta setmana en Manolo no ha pogut sortir, ha tingut el problema dels controladors aeris del SPA on l'havien convidat el cap de setmana.

Ja m'imaginava que només sortiríem en Josep, en Sebas i jo. A última hora i quan estava veient el Osasuna-Barça en Jesús (Fulguitron) s'ha apuntat a la sortida dominical.

Hem començat a planificar la ruta: centre geogràfic, fideué, Sitges, ... ; però com amenaçava pluja han decidit pujar a Can Massana (bueno casi).

Durant la baixada se m'ha acudit mostrar la variant "el corriol del Dani" al Fulgui ja que no el coneixia, i ell m'ha il·lustrat amb una caiguda-salt-menjada d'arbre superespectacular, per sort sense cap conseqüència.

Com no se m'acut res més aquí penjo les fotos oficials de la cursa de l'esquiador
Tots plegats a la sortida (ostras quina rasca)



 1r avituallament (El Bruc)

I aquí les fotos quan pujaven les bicis als cotxes. Fixeu-vos en la tècnica del Sebas pujant la bici al cotxe amb dos dits:


 
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada