dijous, 25 de novembre del 2010

Cursa de l'esquiador... (estan locos estos romanos!!)

A una setmana vista ja no em sembla tan difícil, però la veritat es que va ser una curseta dura.

La primera part del recorregut era coneguda, els camins que tots ja coneixem i que podíem dosificar. Però quan baixant per la llarga et desvien cap a la relliscosa riera ja em vaig adonar que arribava el pitjor: un corriol quilomètric fet "a mida" dels que tenen pistons en comptes de cames.  

No s'ha de fer cas als temps que hem fet, degut a que al començament s'ha produït un embús digne de l'entrada a Barcelona per la B-20 a hora punta (no ho dic per mi si no pel Manolo, Miguel, Fulgi i companyia).

Per cert, a excepció del corriol formigonat, els he baixat tots pujat a la bici (amb caiguda inclosa).  Si es que quan em funcionen els frens sóc una maquina baixant ....

PD: La demora en l'informe es deguda a la meva visita al xinesos (ja tinc aparaulat un quadre de carboni ...) 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada