diumenge, 14 de novembre del 2010

A great disaster...

Millor a casa. No tant sols no he complert amb els meus objectius, sinó que el temps que he emprat per fer aquest any la Berga-Santpedor ha estat pitjor que l'any passat (i això que no he fet butifarrada!!).

Si voleu trobar excuses les tinc:
 - això de fer 30 minuts de cua per passar un corriol (ciclable 100%) té nassos.
 - Quedar-me sense fre al darrera a les primeres de canvi també ajuda (he de parlar seriosament amb el Santi)
 - Rebentar la roda i estar a l'alçada de l'equip Ferrari per substituir-la, és posar la cirereta (28 minutets de res)

Per motius de confidencialitat no puc publicar el meu temps. Si de cas ja us ho comentaré personalment.

L'única cosa positiva es que m'han fet mes fotos que a la Belen Esteban quan les pengin ja faré un enllaç.

Salut, artrosi i m'haig de canviar de bici ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada