diumenge, 7 de novembre del 2010

Sortida dispersa...

Dispersa perquè al final no se qui ha arribat ni quin camí ha fet.

Avui hem tingut convidats de luxe, d'una part ha vingut en José, el meu veí de dalt (al final de la pedalada ha dit que pensava comprar un lot de caniques pel seu fill, no entenc per què?), i d'altra ens "han acompanyat" el companys del zona bici. I dic que ens han acompanyat perquè només els he vist quan s'esperaven per reagrupar-nos.

Al principi havíem de fer la cursa de l'esquiador, tal i com vaig quedar amb en Manolo, però problemes de comunicació el Miguel no ha pogut carregar el recorregut al seu Nokia X6. Total que s'ha decidit (i dic s'ha decidit perquè per primera vegada no he sigut jo) pujar al coll del Bruc per anar després a Sant Pau de la Guardia.

Hem optat per pujar fins al castell, i la duresa de la pujada ha fet que la cama del Dani tingués una petita estrabada, la tendinitis al braç del Pepe també s'ha deixat notar. Per evitar mals majors al arribar a Can Massana han hagut de baixar per carretera. En un gest de solidaritat ;) en Sebas i en Josep han decidit acompanyar-los.

La baixada fins a Collbató i aquí, per saludar al meu germà, els he perdut de vista. En definitiva el Fulgi, en José (el veí de les caniques) i jo hem baixat pel camí veïnal -segur que m'he perdut alguna trialera digna dels meus frens inexistents.

PD: La setmana vinent faig la Berga-Santpedor, crec que em vindria bé un bidó del zona bici plè (segur que portaven productes no autoritzats)
Penjaré també la foto que ens hem fet plegats (quan me l'enviïn)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada