dilluns, 24 de setembre del 2012

No es la primitiva pero...

Finalment he guanyat un sorteig, i us preguntareu, que t'ha tocat? Dons pedalar nois.

I no és que els de BH al veure el lamentable estat de la meva bike hagin decidit subvencionar-me una de nova, sinó que em vaig apuntar a una pedalada d'orientació reservada als guanyadors d'un sorteig.

Vaja que el senyor Aniento i un servidor tindrem que suar la samarreta el proper dissabte 6 amb 18 bikers més.

En teoria no és competitiva, però si la resta d'equips és tan hàbil amb el GPS com els rèptils de la Titans crec que tenim alguna possibilitat de creuar primers la línia de meta. 




3 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bones, soc Carlesmalgrat, aixo de Moguda80 es un projecte de blog que vaig començar, però ha quedat en res. Jo també he estat afortunat al sorteig, m'agradara saludar-te. Si et be de gust clar, jeje. Fins dissabte. (Portaré equipació de Seguros Bilbao). Salut.

      Elimina
  2. A mi em reconeixeràs pel blog i per l'inconfundible equipació de LATACA

    ResponElimina