diumenge, 5 de febrer del 2012

No hace frío, es que vas mal equipado...

Aquesta frase resumeix el que he fet aquest de setmana: res de res.

I és que la veritat, em feia mes por tornar amb els peus glaçats que gaudir d'una mini sortida dominical.
En Pali, Manolo i Dani si que han sortit (i rara que ho penso em fa molta ràbia), jo que he sortit amb més de 40 cm de neu, per una onadeta de fred siberià em quedo a casa...





Això deu ser que em faig gran.

Ah, si sou observadors ja sabreu quina ha estat la foto guanyadora!!

Salut, artrosi, sóc un rajat i bici!!

1 comentari:

  1. Pali5.2.12

    Hoy se han presentado solo los fieles y no les daba miedo este frio.Eramos tres.Yo,Manolo y Dani.El resto se ha quedado en casa puliendo las estufas!Os habeis perdido una buena salida con nieve y el frio se nos pasaba pedaleando.Espero que el proximo domingo se presentara mas gente!

    ResponElimina