diumenge, 26 de febrer del 2012

Algo más que amigos...

Ei bikers, aquest 2012 ja hem pujat al Cogulló.

A més, l'Igor m'ha comentat que aquest blog s'està internacionalitzant (li ha dit als seus pares que surt amb nosaltres, i que pot veure per on surt). Des d'aqui els hi adrecem unes paraules:
Zdravím do rodiny Igorovy od centra Katalánska 
(traducció literal de google)

I, no com d'altres, es mostra actiu i m'ha enviat aquestes fotos (ara només cal que faci comentaris, així practicarà les classes de castellà):



Bé, m'haig d'explicar pel titular: tinc uns companys que són una colla de malpensats, que estant tot el dia menjant plàtans i que a la mínima, aprofiten per fer maranya, i que interpreten les empentes com el que no són (i no hase falta desir nada más).

Ah, hem de dir que el grup s'ha emocionat per les paraules que algú havia dedicat al Sebas al llibre de registre del Cogulló.  

No m'enrollo més, les dades:




 Distància amb altures
 63.83 km
 Ascen.acum.
 1111 m
 Altitud Màxima
 877 m
 V.mitjana mov.
 14 km/h
 Duració
 05:35:01
 Temps parat
 00:57:58
 Energia
 640.7 Kcal
 Velocitat màxima
 66 km/h
 Pendent Màxima
 14.5 %
Salut, artrosi i bici

3 comentaris:

  1. M'havia oblidat, un ocellet m'ha dit que en Fulgui ha fet la mitja marató en 2:30 (que màquina)

    ResponElimina
  2. Anònim26.2.12

    Hola pajaros, el ocellet se ha equivocado, resulta que al llegar se me olvido apagar el endomondo..pero ya tengo los datos de la web y he hecho 1hota y 52 minutos. Lo cual esta muy bien para mi, pero muy mal si tenemos en cuenta que el primero la ha hecho en una hora.

    Nos vemos el Domingo que viene.

    ResponElimina
  3. Marica27.2.12

    Gràcies pels teus salutacions i també ciclista simpàtic salutació a la bonica Gràcies pels teus salutacions i també ciclista simpàtic salutació a la bonica Catalunya. Marica & Peter Licko

    ResponElimina