diumenge, 10 d’abril del 2011

Vas a perder la bolsa de herramientas...

Bé, dons ja l'hem feta, i no ha estat pas per tant. Un pel més dura que l'any passat però paga la pena creuar la línia d'arribada amb milers de seguidors aplaudint (els mil bikers que han arribat abans, es clar).

D'aquesta edició puc treure dos conclusions:

Primera, sóc un puto crack fent roadbooks: 
Si des de que va aparèixer (imprès) el recorregut d'aquesta edició, amb el software de la gent de CompeGPS, vaig traçar el track de la pedalada sobre els plànols. No content amb això vaig voler muntar el roadbook del recorregut (només de la part nova). Avui l'he testat "et voilà" el pistatxo ha respost a la perfecció, abans d'aribar a les cruïlles m'avisava i la pantalla s'encenia marcant-me el recorregut (la resta de bikers ha hagut de fer cas als voluntaris).

Segona, els David's no tenen paraula:
No si és que no hem entrenat, que anirem tranquils, que t'esperarem a tots els avituallaments, que... I un be negre!. Els he vist a la sortida i a l'arribada (ells ja s'havien cruspit la botifarra quan jo creuava la línia de meta).
(el que està darrera meu amb la samarreta de voluntari és el meu germà ´xuclant càmera')

La penya amb la que sortim habitualment ha arribat força bé (destacats en Manolo seguit del Fulguitron) i la resta hem arribat a la par (tot i la trencadissa de cadena del Sebas).

Se m'oblidava el perquè del titular: resulta que se m'ha trencat el velcro de la bossa d'eines i està mig penjant, dons durant tota la pedalada tota la gent que m'avançava em deia que perdria la bossa i així hem pogut petar la xerrada (aquests són els que m'han aplaudit a l'arribada). Ja ho sabeu, si sortiu sols en bici i voleu establir conversa amb d'altres: porteu-la penjant

Ah si voleu descarregar el track oficial, cliqueu aquí

I aquesta vegada he pogut veure el lliurament d'obsequis als "convidats":

Nom de la sortida: LaPortals2011
Dia: 10-04-2011
Hora de sortida: 08:30:01
Hora d'arribada: 12:37:25
Distància amb altures: 56.63km
Altitud Màxima: 705m
Altitud Mínima: 94m
Ascen. acum.: 1195m
Pendent Màxima: 15.1%
Pendent Mínima: -15.8%
Velocitat máxima: 60km/h
RPM mitja: 66.85
RPM máxima: 142.00


 Salut, artrosi i bici.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada