diumenge, 17 d’abril del 2011

Una mala noche...

Bé, T'ho juro, és la primera vegada que em passa. Aquesta ha estat la conversa que hem mantingut aquest matí la meva bike i jo. Resulta que, per temes d'al·lèrgies en tota la nit no he dormit més d'una hora, i es clar, no em trobava amb prou forces per acompanyar als meus colegues BTTeros. 

Però segons el que diu en Manolo en el xat, avui ha esta un gran dia, Pali i Miguel han fet acte de presència FORÇA COMPANYS!!! :D :D. I en Dani ha pujat la trialera, bé sembla que totes les bones noticies passen quan jo no surto.

Com a penitència demà matí sortiré a fer un low_training (Can Massana).

Ah m'oblidava, sóc de vacances, si voleu aprofitar per sortir un mati o una tarda aviseu-me per negociar-ho amb el consell d'administració i recursos logístics. 

Salut, artrosi, al·lèrgia i bici.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada