diumenge, 2 de març del 2014

De Jet Lag

Avui he volgut provar una altra manera de superar un Jet Lag.
Com ja sabeu, aquesta setmana he anat al pròxim orient cercant proveïdors de materials per a les nostres bicicletes: quadres de carboni, rodes de titani, làmpades de 4000 lux, etc. Com que no m'han fet bones ofertes he tornat amb les alforges buides.

Dissabte em vaig llevar d'hora per tal de no perdre l'avió que vis Moscú em retornava a terres catalanes (l'1 de la matinada hora catalana), i sense poder dormir ni un sol minut, aterrava a les 10:30 d'aquí.

Aquests viatges lo que tenen és que per molt baldat que estiguis, a les quatre de la matinada tens els ulls oberts com plats. Què podia fer? Segons el whatsapp, hi havia un rider que em volia prendre la segona posició pujant a Montserrat. A casa tots dormien...
No m'ho he pensat dues vegades i, com que és carnestoltes m'he posat la disfressa de ciclista i directe a cercar als que volien liderar la classificació.

De seguida he notat a les cames que no anava gens no mica fi. El pas dels quilòmetres feia que les cames s'agarrotessin, les pulsacions m'indicaven que treballava contínuament la zona anaeròbica i que superava el meu límit amb extrema facilitat. Als pocs replans que hi ha a l'ascensió no recuperava, i per fi arribava a la primera fita: Collbató.

La següent pujada ha estat encara pitjor. He vist com tots els membres de la penya de Ciclos Trujillo em treien les pegatines de la bici. Al cim m'esperaven el Manolo i l'Efren que estaven prenent el cinquè cafè. Hem tastat una montserratina (la coca no la becària) i hem fet les quatre fotos de rigor.




Fins a Can Maçana, després de superar dolors a totes les parts del cos (de les quals algunes no sabia ni que existien), m'he arrossegat com he pogut. I la baixada espectacular, al no passar per corriols el risc de caiguda és quasi zero.

Una sortida diferent per a un dia diferent. Conclusió: ni se us acudeixi sortir amb Jet Lag.

Ah i les fotos del CC Trujillo:

La setmana que ve anem al Montnegre: mireu la pàgina per saber qui està comptat i com ens organitzarem.

Ah, i els punts d'avui:
Manolo:  86
Efren: 82
Ferran: 82

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada