dijous, 27 de desembre del 2012

RESUM 2012

Després de dos anys de blog ja tenim prou maduresa per poder fer una anàlisi del que ha estat aquest any.

No tots hem ciclat les mateixes rutes, però més o menys, la mitjana ha de ser la que jo tinc enregistrada, amb dues excepcions: Pali i Manolo que hauran de multiplicar respectivament  per 5 i per 2 els km computats.
M’han sortit uns 2.850 km  repartits en 78 sortides, 1.000 més que l’any 2011,. No està malament, oi?

Però anem a pams:
  • El gener va ser un més amb grans propòsits i pocs resultats. Havíem de pujar al centre geogràfic però ens varem quedar a Castellolí, havia de fer La Portals però no en vam convidar, i per més inri, en Fulgui ens comunicà que esperava bessonada: 229 km en 6 sortides.
  • Febrer, en Flores en va unir definitivament al grup, i el seu bateig va ser una Portals. També es va afegir en Igor, que des de que té xicota no s’ha deixat a tornar a caure per aquí. El Febrer varem pujar al Cogulló (la ruta preferida d’es Sebas):198 km en 4 sortides.
  • Març, estrenava la flaca que havia heretat d’en Pali i els km havien de pujar com l’escuma. Tot va començar amb una revenja d’en Manolo fent-me anar fins a Carme, des d’on vaig retornar arrossegant-me. Però el pitjor va ser la primera pujada a Rellinars, encara novell amb la flaca a la baixada de Vacarisses la meva espatlla va decidir luxar-se i deixarme fora de jos durant dos mesos: 241 km en 5 sortides.
  • Abril, de baixa i veient com el grup no feia les sortides que m’havia promès. Això si, la majoria va participar a la 3a Portals i el primer del grup en arribar va ser l’Igor. Jo vaig fer un vídeo que no va agradar gaire als organitzadors i es va censurar.
  •  Maig, comença la recuperació. El més destacat ha estat l’excursió d’en Pali en bicicleta per terres de Lleó, Galicia i Astúries amb 1.600 km i 40 km de desnivell acumulat (no és que no sigui d’aquest país, és que no és d’aquest món). Jo vaig fer un Can Maçana i un Collbató: 43 km en dos sortides.
  • Juny ha estat un punt d’inflexió, sobretot per en Fulgui que va veure néixer les seves bessones: Martina i Ariadna, la resta per celebrar-ho varem anar al Cogulló. Aquest mes ens va acompanyar la Alexandra a fer una llarga i un Sant Boi: 204 km en 4 sortides.
  • Juliol va ser un mes de grans descobriments, varem descobrir la finalitat del ciclisme: esmorçar i que al grup hi ha un esquirol desertor que no volia fer la Nocturna amb nosaltres. Va caure un Vacarisses i en total uns 374 km en 13 sortides.
  • Agost, el mes més prolífic (és el que passa quan no es tenen diners per sortir de vacances). Varem pujar a Montserrat, varem baixar al Prat amb els petits i fins i tot vaig pedalar pels vols de Les Angles en companya del senyor Aniento: 465 km en 12 sortides.
  • Setembre ha estat el mes que he fet la sortida més llarga, m’he adreçat fins a Calaf amb la flaca i s’havia de preparar a pujada a Andorra: En 12 sortides 434 km !!
  • Octubre es resumeix en la pujada a Andorra d’en Pali i en Flores i en el premi que varem guanyar l’Aniento i jo fent rappel a la CrazyNav Party: 214 km en 8 sortides (als d’Andorra els heu de sumar 180 km més).
  • Novembre, és el més en el que no vaig poder aconseguir el meu repte de la Berga-Santpedor. Així que queda com a deures per a l’any vinent. També es va quedar a mitges una excursió per la serra de l’Obac (la pluja la va escurçar) i l’aparició del fred ha fet que més d’un es repensi allò de sortir en bici: 235 km en 5 sortides.
  • Desembre sempre ha estat un mes de transició. Els torrons i les festes fan mermar la nostra condició física, no ha hagut grans sortides: un Castellolí i algun acte reivindicatiu i poca cosa més: 209 km en 7 sortides.

No ens podem queixar, però l’any vinent ha de ser molt millor. Tant sols haig de donar-vos les gràcies per compartir amb mi les vostres pedalades i penseu que entre tots hem de fer la carta als reis per al 2013 (rutes que voleu pedalar).

Salut i Bici

1. Anònim28.12.12

HOla bikers,
    Primeramente gacias Ferran por la actualizacion del blog, ERES UN CTACK,
    sin tu colaboracion seguro que no quedaria nada
    de nuestra historia.
    Segundo, Sandra, Kasandra..., pobre Alexandra
    (mujer de Dani), no aciertas nunca con su nombre........
    Y Tercero, tengo que quitando las dos primeras salidas de febrero (portals y centro geografico) Lo pase muy mal, te acuerdas Ferran ?, pues eso quitando esas dos salidas,
    las demas me lo he pasado muy bien,me ha gustado mucho compartir mis salidas con todos vosotros y tambien sin olvidarme de ese veterano del vietnan sr. Barto ( este si que es una maquina) en definitiva espero poder compartir muchas aventuras y retos con todos vosotros... ***** FELIZ 2013 *****
    A CLARO : JOSE FLORES

2. Ups, a aquest pas millor que no m'apropi a fer un massatge. L'error ja ha estat subsanat. Gràcies Pepe per l'avís.

Ah! i diumenge sortim i heu de venir tots.

3. Anònim28.12.12

Fulguitron esta escribiendo ... vaya, vaya, esto más que un blog parece nuestro historial ciclista, muy currado si señor. A ver si al año que viene la cosa se normaliza un poco y empiezo a darle a los pedales. De momento os puedo decir que felices fiestas y hasta el año que viene compañeros y vecinos.