dissabte, 8 de desembre del 2012

Deberes....

Uaj, només recordar aquesta paraula m'agafa mal de panxa, però és lo que toca.

Jo aquest diumenge no surto per motius laborals, però vosaltres no us escapeu de fer la pedalada dominical, i no valen les típiques excuses de que us heu anat de pont, que us tinc controlats pel mòbil. Així que, quan arribeu a casa ja esteu fent la crònica per penjar-la al blog.

Ah la pedalada ha de ser superior a la què he fet jo aquest dissabte (foto 1) i a veure si podeu emular a la que faré diumenge (foto 2).

Foto 1
(facilet eh? nomes un Can Maçana)

Foto 2
Vale si, per aquesta trigaré 14 hores i no teniu tant de temps...

Una última cosa, els de zona bici m'han informat que estan preparant aquest curs que pot ser interessant:


健康和自行車

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada