diumenge, 4 de novembre del 2012

Serias amenazas...

Ja no queda més temps. La preparació per a la propera Berga-Santpedor es pot donar per finalitzada. Si la feina m'ho permet faré corrons -rodillo- entre setmana, però no ho tinc molt clar.

En teoria avui també en Flores s'havia de preparar, però la pluja l'ha fet tirar enrere i veient el poc que ha sortit aquestes darreres setmanes i algun assumpte familiar que ha de resoldre, em sembla que no ens acompanyarà a l'esdeveniment (una llàstima perquè de ben segur que li hauria agradat).

Tampoc s'ha presentat el sr. Bartu, i això que l'estic esperant des de fa més d'un mes per guiar-lo per fer La Portals inversa.

Qui si que ha vingut ha estat en Josep S., encara amb roba d'estiu (s'ha de dir que encara té equilibri a sobre de la bici, per si de cas portàvem unes rodetes). ;-)

I seguint rigoroses indicacions d'en Pali, hem enfilat cap Olesa i el Pla del Fideué. Casualment jo m'havia baixat una ruta que des d'Olesa pujava als Caus i seguia per la Serra de l'Obac i el parc natural de Sant Llorenç del Munt. Així que UNÀNIMEMENT el grup ha decidit de fer-la.

I al arribar als Caus, el que ha perdut el seny, m'ha comentat que volia fer-se un clauer amb el meu cap amb el GPS incrustat entre les celles (fins a aquest punt portàvem un 830 m de desnivell acumulat). 

Aquí en Josep ha girat cua cap a Vacarisses, i una trucada perduda ens ha confirmat que ha arribat a casa sà i estalvi.

La resta volíem prosseguir amb la ruta, malauradament el temps ha empitjorat i al arribar a la carretera de Rellinars hem decidit d'avortar la fita. A la baixada a Rellinars ens ha plogut força i des d'allà a Castellbell, Monistrol, Collbató i a casa (tots ben xops).  

I les dades
 Distància amb altures      52.83 km
 Ascen.acum.                     1107 m
 Altitud Màxima                 660 m
 V.mitjana mov.                  13 km/h
 Duració                              04:50:53
 Temps parat                      00:44:47


Llàstima de la càmera de vídeo (sense bateria) i de no portar una càmera de fotos, perquè avui les vistes de la Serra de l'Obac i de La Mola eren espectaculars (crec que Manolo n'ha fet un parell amb el mòbil).

I abans de desitjar-vos salut i bici, us presento el meu repte:
  • Berga - Santpedor 2009: 4:47:10
  • Berga - Santpedor 2010: 4:51:10
  • Berga - Santpedor 2011: 4:28:24
  • Berga - Santpedor 2012: 4:15:00

Per a que ningú no digui que surto amb avantatge, aquí deixo l'enllaç de l'e-roadbook de la Berga-Santpedor 2012 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada