diumenge, 25 de novembre del 2012

Problemas técnicos (comida familiar)

Després d'un cap de setmana passat per l'aigua, avui l'assistència a la sortida ha estat un èxit: Josep, Dani, Pepe, Manolo Pali i jo (i això que la ruta l'organitzava el Pali).

A més, fins a mitja sortida, el grup s'ha anat incrementant: a la Font del Còdol s'ens han afegit Gilbert, José Antonio i l'Àngel i després de la Trirdalera en Sebas II (aquell que a la segona sortida el varem portar al centre geogràfic i no va tornar més).

Val a dir que els arreglos que bonament Pali va intentar fer sobre la malaurada  transmissió de la meva bike no han estat tot el satisfactoris que podia esperar i a les primers rampes el canvi feia de les seves (canvis de 5 pinyons de cop en ple esforç).

També els problemes tècnics els ha tingut el meu sportiva, possiblement l'hauré apagat sense adornar-m'en i la ruta surt una mica rara:

Les aturades han estat continuades, i quan la sortida començava de debó, s'ens havien fer les 11:00 del matí. Avui tocava dinar familiar a Collbató i havia de decidir: o rebre la merescudíssima bronca de la meva parella per presentar-me amb 2 hores de retard, o bé rebre els comentaris injustos d'aquests que es diuen colegues de sortida de cap de setmana.

Per no tornar tampoc massa d'hora, el meu germà, en Flores i jo hem pres el camí de la SpanDeck (total 48 km), en Dani Josep i Sebas han tornat per carretera.


Tinc ganes de saber que han fet Manolo, José Antonio i l'Àngel (Pali n'ha fet 97 km).

Per cert, se m'ha cremat el pastís de poma!!!.

Una última cosa, per evitar que la gent s'esborri del grup del guasap, els comentaris feu-los al blog (a ningú li agrada sentir missatges quan fa la migdiada o quan està dormint), i deixem el guasap per concretar les quedades i per apuntar-se, oks?

Salut i bici


5 comentaris:

  1. Anònim25.11.12

    clo,clo ,clocloclo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu no coneixes la meva parella empipada !!

      Elimina
  2. Anònim25.11.12

    dani:bona salida matinal hoy domingo con tres rutas alternativas, buen tiempo,con poco barro en fin, haber si se ingresa el valor de las multas por no presentarse o llegar tarde¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
  3. Veig que avui si que hi ha comentaris, com deia aquell de la tele: cuanto cabr.... Però veig que es tracta d'un anònim que no es digna a identificar-se.

    I Dani, d'acord, començarem des d'aquesta setmana a recaptar les sancions, però jo arribo tard però no fallo. Vaja que abans de setmana santa ja haurem recaptat prous diners per comprar una GoPro.

    ResponElimina
  4. Manuel Sicilia Mengibar26.11.12

    Ferran:clo clo clocloclooooooooooooo.otro dia que no te hagas popo,repetiremos la ruta.

    ResponElimina