diumenge, 18 de novembre del 2012

El club de la petanca

Haig de començar la crònica d'avui demanant disculpes a tots els meus companys bikers, sí, la veritat és que em vaig oblidar que el dissabte es feia la crono escalada del meteocoll al camí de les batalles.
Era una prova a la qual només s'hi podia anar per invitació. Em sap mont de greu, sobretot veient el nivell que esteu agafant i que, probablement hauríeu fet malgrat la pluja que implacablement mullava els camins de l'Anoia i el Baix Llobregat. 

Com ja sabeu, hem fet un grup de guasap que serveix, a més de veure plats suculents i la fauna amenaçant, per decidir la ruta de la sortida i AVISAR quan algú no pensa sortir. Si eren quatre gotes!!

Només ens hem presentat els esquirols de la setmana passada: sí, el que varem fer la Berga-Santpedor i, desafiant les forces de la natura i la punyetera transmissió de la BH, hem assolit la fita de Can Maçana. Estàvem satisfets, havíem emulat la heroïcitat dels nostres companys i de camí havíem petat la xerradeta amb en Josep Aniento que ja tornava. Però com que ha aparegut el meu germà que volia provar la seva CUBE, ens hem apropat fins al monèstir.



Les dades:
 Distància amb altures
 49.61 km (Pali 82 km)
 Ascen.acum.
 984 m
 Altitud Màxima
 777 m
 V.mitjana mov.
 13 km/h
 Velocitat màxima
 50 km/h
 Duració
 04:56:56
 Temps parat
 01:05:19

Salut i bici

1 comentari:

  1. Ferran dile a Nuria que el Domingo llegaras justito para la cena.

    ResponElimina