dijous, 12 d’abril del 2012

Resurrección

Aquesta entrada, del tot irreverent, no té res a veure amb la passada Setmana Santa, sinò que és una entrada dedicada al GPS i a la gent de CompeGPS, en concret al Carles, gràcies a ell el meu acompanyant de les sortides ha tornat a la vida:


I ara té un look més treballat :D

Bé, respecte a les sortides m'han comentat que el Pali i Igor estan fent de les seves, i tenen supermatxucats al Pepe Flores i al Dani. D'altra banda,  en Josep S. segueix de monitor del  David i del Guillem, que són les dos joves promeses destinades a deixar-nos en evidència en un futur no gaire llunyà.

Jo, i tornant al fil de l'entrada d'aquesta crònica, seguiré la meva penitència, encara em queden quatre setmanes abans de començar la recuperació (que llarg que se m'està fent).

Salut, no caigueu que té conseqüències, i bici.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada