diumenge, 1 d’abril del 2012

--- agencias... ---

Bé, com ja sabeu estic de baixa. Des d'aquí dono gràcies al tots aquells que m'heu donat suport amb els vostres comentaris a l'anterior entrada.

Jo que pensava deixar-vos el gps i la càmera de vídeo per il·lustrar les vostres cròniques.... (ah, l'sportiva ja està reparat gràcies al Carles). Si us heu de comprar un GPS jo ho tindria molt clar: un TwoNav, si no pregunteu-li al Toni (pare) de com va el seu Garmin 800.

Bé, a l'agència m'ha arribat la crònica de dissabte d'en Toni, Manolo i Josep, que van fer quasi 99 km per carretera (fins a Vilafranca). El més perjudicat ha estat en Josep, que amb prou forces va arribar a casa amb la tensió pel terra. 

Jo per la meva part haig de demanar-li el corró (rodillo) al Manolo per no perdre més l'estat físic

Ah, avui els voluntaris de La Portals 2012 han estat preparant les bosses per als participants de l'edició d'enguany. Com podeu imaginar no els hi he pogut donar un cop de clavícula....

Salut i bici (quines 5 setmanes m'esperen)

2 comentaris:

  1. manuel6.4.12

    Hola Ferran, soy Manolo de La Taca, el que siempre sube a Berga contigo. Siento mucho lo de tu caida, no sabia nada. Espero que ya estes mejor y que tengas una pronta recuperacion.

    Aunque no estes con nosotros en La Portals con la bici, prestando asistencia, espero poderte ver por alli.

    Un saludo

    ResponElimina
  2. La recuperación será laaargaaaa, pero si que espero poder subir a dar ánimos a La Portals 2012.

    ¿Has visto el estudio comparativo que he hecho de las tres ediciones de La Portals?

    ResponElimina