dimecres, 25 d’abril del 2012

Desencajados

Ha estat un cap de setmana un pel fora de l'habitual.
Sembla que des de que se'm va desencaixar  la clavícula no hi ha manera que els col·legues encaixin una sortida conjunta. 

M'explico:

  1. En Pali està preparant la petita excursió per etapes que farà aquest mes de maig (ja us aniré informant així que es concreti), així que tant dissabte com diumenge va estar força ocupat i no va sortir.
  2. En Fulgui (si el de la Catllaràs llarga) se'n va anar d'acomiadament de solter, però tranquils no era ell. Ah, això em recorda que hem de fer muntar una sortida pel seu acomiadament de la bicicleta (ha de ser abans de la bessonada).
  3. En Manolo i Josep A. el dissabte van voler comprovar que l'asfalt estava íntegre en el lloc que vaig luxar-me la clavícula (volen posar un cartell commemoratiu).
  4. En Dani i l'Igor van sortir el diumenge: La llarga, Sant Pau de la Guardia, trialera, camí veïnal,  i caiguda de l'Igor. Igor, už som sa vzťahovalo na kvótu semestra padá.
  5. En Josep S., en David i en Guillem van tenir un atac de mandra i es van quedar a casa.
  6. En Pepe Flores no m'ha dit res (?)
A més, segons el Dani s'està produint un efecte paranormal, darrerament s'estan afluixant les rodes de les bicis (Pepe Flores, Igor, ...), aneu amb precaució, i reviseu les bicis abans de sortir que no es tracta només de donar marxa als pedals (que també).

Salut, ja tinc foto pel proper mes, i bici.

4 comentaris:

  1. Bueno,lo de la despedida me parece bien y habra que hacerla con una buena ruta y despues quedarnos a comer por ahi.(supongo que la persona que va a colgar la bici pagara la comida)

    ResponElimina
  2. Anònim26.4.12

    Vamos a ver, uno tiene responsabilidades como futuro padre y esta aprovechando las últimas semanas para irme de parranda. Si salgo y llego a horas intempestivas luego no puedo salir la bici como si nada, que uno tiene una edad.
    Pero bueno, que uno no ha colgado la bici, solamente la ha aparcado temporalmente, es que parece que me vaya a jubilar y no vuelva a coger nunca más. Así que nada de comidas ni placas conmemorativas porque uno todavía tiene piernas para rato.


    He dicho.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anònim28.4.12

      cuando es esa salida con comida a la que estamos invitados por favor colgar el dia y la hora, habra cava?haber si hacemos una rutilla para hacer un poco de gana...saludos y no vemos pronto

      Elimina
    2. Anònim28.4.12

      Ferran tu podras ir de coche, con la camara para recoger las intantaneas del momento

      Elimina