dilluns, 12 de setembre del 2011

A mi me daban dos...


Si, ha estat això de tornar en grup i repetir les sortides (hem tornat a fer el Fideué).

La veritat és que l'ocasió s'ho mereixia, i és que és difícil ensenyar camins nous a Josep A., que avui ens ha acompanyat.

I hem tornat a punxar roda (però només un cop), i jo aquesta vegada no m'he caigut (encara tinc els blaus de la setmana passada).

També els nens han tingut temps per esbargir-se una estoneta. 

En arribar a l'alt del Fideué hem trucat al Sebas, per a que ens convidés a beguda fresca ja que passaríem davant de casa seva, però ha tingut una emergència i ens ha deixat penjats (alguna cosa de la mare de Deu del puny), total que hem hagut de pujar a Esparreguera per carretera (estàvem deshidratats)

Nois, si els homes del temps no preveuen una pluja torrencial de cara al proper cap de setmana (com varen vaticinar per la setmana passada), el proper diumenge faré el coll d'Artés, o sigui, no m'espereu.

Res més, salut, artrosi, Molina no m'esgarris el cap de setmana, i bici.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada