diumenge, 25 de setembre del 2011

Hogar, dulce hogar...

Qui em mana fer rutes fora de casa, tenint com tenim nous camins per descobrir ben a prop.
Aquest cap de setmana hem sortit pels camins de Castellolí, unes rutes que els companys de La Taca estan farts de fer, però que a nosaltres des d'Esparreguera ens cau un pel lluny.


En Fulgui ja ho venia anunciant tota la setmana: farem una de nova!. Com que això de perdre'm no em fa gaire gràcia vaig contactar amb el meu germà per a que ens fes de sherpa.




I així ha estat, sortíem des de casa a les 8:00, i a les 8:40 ens ajuntàvem amb el meu germà a la Vinya Nova (us recomano que aneu a aquest restaurant entre setmana, el menú esta força bé, però el cap de setmana es per als pixapins). I cap a Castellolí


Avui el cap funcionava, però les cames no., Suposo que encara estan en estat de shock des de l'aventura dels bous i les vaques. Tanmateix la ruta ha estat força distreta:




I el millor de tot és que hem trobat un nexe d'unió amb la Pali's revenge i amb la llarga, és a dir, les possibilitats es multipliquen (missatge encriptat per al Sebas i Josep S.):


(la Pali's Revenge és la que surt de color blau). No m'enrollo més, us deixo amb les dades de la sortida:



 Distància amb altures
 55.03 km
 Ascen.acum.
 927 m
 Altitud Màxima
 707 m
 V.mitjana mov.
 14 km/h
 Duració
 04:31:16
 Temps parat
 00:28:36
 Velocitat màxima
 52 km/h
 Velocitat Lineal Mitjana
 0.1 km/h
 RPM mitja
 65 rpm



L'índex IBP es queda només en un 76 AB (ja el pujarem)


Salut, artrosi, la setmana vinent repetimos, i bici





1 comentari:

  1. Vaya salidorra mas chula la del otro dia. Ahora ya tenemos caminos para perdernos

    ResponElimina