diumenge, 4 de setembre del 2011

El Fideué

Avui en Manolo (que només parla a sobre de la bici) s'ha confabulat amb en Fulgi (que s'ha posat com en forma als camins dels bons homes) i ens ha dut a fer la Fideué.

Qui més ho ha patit, a part d'un servidor (però això de patir ja m'agrada), han estat en Josep S. i en Dani que tornaven a la bici després del període estival.

Particularment haig de confessar que aquesta és una de les rutes que més m'agrada, te tres pujades fortes (La Puda, Fideué, Roques Blaves) i un parell de trams tècnics (La Puda-Monistrol, i Vacarisses) que et fan gaudir d'aquest esport.


La sortida ha tingut algun incident remarcable, com ara la meva punxada i la del Dani:




Quan hem arribat a la carretera d'Olesa ha hagut dues desercions (lògiques degut al llarg temps d'inactivitat):

(Els altres hem anat per el pla del Fideué i les Roques Blaves)

Un altre moment estel·lar ha estat la meva caiguda baixant de Sant Salvador de les Espases, lamentablement no tenim imatges d'aquest incident (he caigut a sobre d'uns esbarzers quan m'he aturat a recollir les eines de la bici que se m'havien caigut)

Res, com m'ha agradat la sortida la penjo al wikiloc per a qui la vulgui fer, i per a que tingueu més dades per valorar aquesta ruta, aquests són els estadístics:
 Distància amb altures
 42.78 km
 Ascen.acum.
 942 m
 Altitud Màxima
 438 m
 V.mitjana mov.
 12 km/h
 Duració
 04:27:06
 Temps parat
 00:53:23

 Per descarregar-la, cliqueu aquí

Salut, artrosi, estic destrossat, i bici.

1 comentari:

  1. Anònim7.9.11

    Fulguitron - Dos pinchazos en una mañana, a mi me suena a complot para parar más a menudo. Buena salida la del Domingo.

    ResponElimina