dimecres, 5 d’abril del 2017

La Bailaora

Ja fa més de quinze dies des de la meva aturada obligada i l'estar amb arrest domiciliari a casa com que m'avorreix força.

Ja he pràcticament enllestit els informes que tenia endarrerits i m'he dedicat a cuidar una mica els aspectes que tenia oblidat del grup: ja quasi tenim enllestida l'equipació i ara només cal esperar la proposta dels de GOBIK (està al caure) i hem de organitzar alguna fita per estrenar-la. 

Si hi afegim la connexió Arenys-Esparreguera, la cosa comença a agafar cos. Desprès de l'èxit de les darreres sortides ornitològiques (Bat-Pedalada i el Colibrí), hem cregut convenient oblidar-nos de les aus i preparar alguna cosa més flamenca.

Em sembla que que ja us havia explicat que a la meva joventut, els estudis me'ls vaig finançar tot fent de tècnic de so en una emissora de radio. Vaig estat més d'un any fent un programa de música espanyola: bulerias, soleás, fandanguillos, coplas i puc dir, amb coneixement de causa, que aquesta música no m'agrada.

Però ara en Carles m'està fent canviar d'opinió amb la seva proposta:


Sí, es tracta d'una "bailaora" i us puc assegurar que us farà pujar les pulsacions. Podreu gaudir de la seva estilitzada figura tot recorrent el seu contorn. Suareu com no ho heu fet mai...

Pot ser la següent imatge és més aclaridora:
Seguiu sense veure-ho?

 Ara si, no? Dons aquesta vegada al·lucinareu amb les sorpreses que us tenim preparades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada