dimarts, 1 de gener del 2013

Aquest any promet !!

Dons no, no hem fet la pujada clàssica a Can Maçana de l'1 de gener, sinó que aprofitant que gairebé avui tothom dormia, hem aprofitat per sortir amb les flaques.

Ha estat un canvi d'última hora, el gruix dels bikers havia desistit de sortir avui. Tots? no, els que seran el buque insignia d'aquest any varem confabular una sortida alternativa.

I així, en Sebas i Pali a les 10:00 del matí i jo a les 10:10 hem posat rumb cap a Sant Sadurní (no teníem prou amb el cava que varem beure ahir i volíem tastar una mica més).

Al final hem canviat el cava per una barreta energètica, però la sortida s'ho ha valgut:



El proper Diumenge és reis i els que tenim canalla no podrem sortir, proposo de sortir dissabte a fer un Vacarisses o un Castellolí (ja m'ho direu als comentaris).

Bon 2013 riders!!

1 comentari:

  1. Anònim2.1.13

    No hay nada mejor que empezar el año que dandole a los pedales, de haber podido yo tambien hubiera salido, pero la fiebre y una bronquitis descomunal me lo han impedido, no es una excusa....., por un lado me ha ido bien pues me he puesto a dieta tomando solo zumos naturales y me he adegazado 6 kilos,pero me he perdido esos platos tan caseros y buenos de mi sra. y querida madre..., pero primero es la salud. y todavia no estoy recuperado, osea que puedo perder unos 6 kilos mas... Uffff, preparaos cuando coga mi maquina, me voy a llamar vueloraso jejejejejeje...

    A y para Reyes Ferran, quisiera que me trajeran
    un par de equipos de ropa para verano y para invierno para mi y tambien para todos vosotros.

    Bien pues a nos veremos saludos

    Jose Flores

    ResponElimina