diumenge, 8 de juliol del 2012

Tu eres nuevo, no?

Bé nois, això si que és una sortida de festa major i no per hagi estat una sortida de costellada, sinó perquè feia temps que no fèiem una sortida tant multitudinària. Per fi hem fet un Vacarisses i han vingut: Josep A., Toni Cuevas, Manolo, Josep S., Pepe Flores, Dani i en Fulgui (si el de la llarga de la catllaràs).

Avui no ens ha calgut el despertador per matinar, ja s'han encarregat les nostres filles de despertar-no quan tornaven del concert de les hortes.

Dons sí, hem fet la meva ruta preferida, i ben aviat s'ha posat de manifest que en Fulgui no acaba de portar del tot bé la seva recent bipaternitat, ni tant sols podia seguir el meu ritme (ritme lesionat fondon), fins i tot ha renunciat a l'esmorzar al que ens ha convidat en Flores que avui complia 47 (ei moltes felicitats màquina).


L'absència del dia ha estat en Pali que tenia "otros asuntos". Mireu el seu faisbuk i ho entendreu. Vaja que s'aixeca ben passades les 11 del matí (això també és fer esport).

M'ha fet molta il·lusió quan tot el grup s'ha aturat al lloc on em vaig estimbar per retre'm un homenatge. El que no m'ha fet tanta gràcia és que els meus companys volguessin aplicar un remei del Txumari a la picada que m'ha fet una abella: literalment volien pixar-se a sobre de la meva cama.

Com avui era festa major i al haver parat a esmorzar a mi se m'ha fet tard i no he pogut acompanyar als meus company al pla del fideué (tampoc em fiava gaire de les seves intencions), i m'he perdut l'aterratge d'en Cuevas (que deu n'hi do com té el braç).

A mi m'han sortit uns 45 km. Espero els vostres comentaris. I el titular està dedicat a la nova amiga d'en Flores.

Ah, i la setmana vinent tenim nocturna

1 comentari:

  1. Anònim10.7.12

    Bueno primeramente espero que eso del aterrizaje forzoso del Cuevas no fuera muy grave, espero que se recupere al 100%,
    Cuevas : ¿ no serian las gomas nuevas que
    no te acabaron de convencer...?
    Pues bien tengo que añadir que la ruta preferida del Ferran VACARISES, es muy
    completa la verdad a mi tambien me gusta,
    aunque yo tampoco realize la ultima etapa, por
    no dejar solo a Ferran claro...,
    (gracias Ferran por la ruta altertiva)
    No en serio, espero poder hacerla otro dia
    toda completa ( pero con otra montura a la del domingo... por seguridad)
    y en cuanto a la camarera graciosilla del cafe
    me la apunto para otro dia...........

    Saludos a todos : Jose Flores

    ResponElimina