dissabte, 14 de juliol del 2012

El desertor - Parte I

El que faré en aquesta entrada es una transcripció literal dels fets, vosaltres sou els que heu de valorar la seva gravetat i actuar en conseqüència:

12 de juny: Els organitzadors de La Nocturna publiquen a la seva pàgina web que ja s'ha obert el període d'inscripció per a l'edició 2012.
Aquell mateix cap de setmana faig un sondeig per conèixer quins seran els components del grup que participaran.
- Josep S. : S'autodescarta. No vol acabar com l'any passat
- Manolo i Pali: Ens anirem a veure una etapa del tour
- Pepe Flores: Assumptes familiars
- Pepe i Miguel: file not found
- Sebas: O chica de Ipanema
- Fulgui: No podré, la meva propera paternitat, Sussana em té molt lligat i em necessita, ....

Total que el Dani i un servidor, enes quedem penjats (la configuració mínima segons l'organització és de tres persones).
19 de juny: Inicio les negociacions amb components de LATACA per formar part d'un grup.

1 de juliol: Montem un grup de 6 persones: Dani, el meu germà, tres màquines de LATA i jo (ai que patirem!!)

7 de juliol: fem un Vacarisses, i en Fulgui no pot ni arribar a Monistrol
13 de juliol: M'informen que un dels de la colla, que li agrada molt còrrer, que va fer la llarga, que té unes bessones que no es mereix, s'ha apuntat amb un altre equip a fer La Nocturna. Vaja, que tot era comèdia i ha estat un seguit de mentides i enganys per no pedalar amb els de tota la vida.
14 de juliol (13:30 h): Hi ha un seguit de comunicacions i amenaces via guatsap respecte al que passarà a la pedalada nocturna.

....Coming soon

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada