diumenge, 11 de desembre del 2011

Desertores...

Avui companys, me l'heu tornat a fer.

Estic d'acord que havia donat molt poc temps per mentalitzar-nos per fer aquesta empresa, però ens ho havien demanat, havíem de provar el nou recorregut de La Portals 2012. Ahir ja vareu gaudir del bany del Barça al Madrid i avui tocava patir.

A excepció del Josep S. que havia d'anar a Port Aventura, la resta no us havíeu desdit, i així ho havia confirmat a l'organització: calia la participació de bikers que poguessin valorar la dificultat dels nous camins per Marganell.

La primera baixa ha estat en Manolo (una lleugera indisposició deguda al refredat que arrossega i a les quatre ampolles de cava que va obrir després del gol de Fàbregas). A les vuit del matí només en Fulgui estava al lloc habitual de reunió, quan ja estàvem en marxa ha aparegut en Dani que m'ha confessat que ha estat a punt de no venir, i quan ja enfilàvem cap al camí veïnal se'ns ha afegit el Pali que es veu que ha tingut un problema de llençols (tot sol sense caipirinha).

Un servidor, amb aquest panorama s'ha oblidat de gravar la ruta (ha estat la via ràpida cap el camí de les batalles). En arribar a la cruïlla de les batalles ens hem trobat amb els companys del zona bici  als que he convidat a acompanyar-nos, però no els hi ha fet el pes.

I a Can Maçana el motí: que haig d'arribar a casa d'hora, que no tinc bones sensacions, que se m'ha mullat la bici, que..., que m'han deixat sol!!!

Ja em coneixeu, jo havia donat la meva paraula, i he decidit continuar tot sol cap a Marganell. M'he trobat amb el grup del sis provadors i a patir. 

Sento no poder passar-vos la informació de la nova edició ja que és secret de sumari (sóc fàcilment subornable), tant sols us puc dir que La Portals ha crescut, s'ha fet una pedalada més gran, amb menys asfalt, més corriols i pujades de pendent superiors al 20%. Mireu el gràfic de pendent des de la cruïlla de les Batalles


I al final, hem hagut de fer un stage tècnic per comentar que ens havia semblat el nou recorregut:

(se siente...) Salut, artrosi i bici

PD: I els amotinats, que n'heu fet?




3 comentaris:

  1. Nosotros hemos hecho una buena ruta tambien y has hecho bien de que te has separado de nosotros.El Fulgui ya te contara!!!Estare esperando su comentario!hahahahaha!!!

    ResponElimina
  2. "Anímo" amigo que tu puedes y vuelves a despeinarme y te despides riendo en esa pared,anímo que te vamos a feitar el gasnate.....casi hacemos la ruta del esquiador poco faltaba................

    ResponElimina
  3. lo siento Ferran pero nos hemos acojonado un poco por ese recorrido nuevo, pero no se que fue peor hemos seguido al Sr.Caipirinha para su zona caminito de su casa.

    ResponElimina