diumenge, 21 d’agost del 2011

Salida desinflada...

Com es nota que avui hi havia control de bàscula...
Després del merescut període de vacances, tocava re-emprendre les tant desitjades sortides dominicals en bicicleta.

Per a que els meus companys no em deixessin en evidència (jo m'he posat uns quants quilets) el dissabte vaig fer una mini sortida (amb rodetes es clar), i vaig pujar fins al Bruc.

Al migdia de dissabte ningú no havia fet senyals de vida, ni tant sols contestaven als missatges enviats, a les vuit del vespre, neguitós pensant que pot-ser volien fer alguna etapa fora del meu abast, vaig decidir a trucar-los.

En Manolo que volia fer carretera, el Fulguitron que encara esta recuperant-se de la transpirenaica (li dedicarem una pàgina sencera d'aquest blog), el Sebas que tenia desequilibrat el pont de la bici (o alguna cosa així), el Dani al Brasil, en definitiva que he sortit SOL!!  

Sabia que els de Collbató sortien a les 8:00 des de la benzinera PetroNieves, però coneixent la meva puntualitat i la velocitat de creuer que tinc al arrencar, se m'han escapat.

Les imatges de les sortides d'aquest cap de setmana:


Si no reconeixeu la trama de color vermell us l'explico: Esparreguera-Collbató-Bruc residencial-Bruc-Can Massana-Coll del Bruc-Baixada per la llarga-PUNXADA DE RODA-Span Deck-i cap a casa que fa calor.
 

Res mes, suposo que també sortiré entre setmana, però dubto que els meus colegues m'acompanyin.

Ah, una última cosa: Per a aquells que no heu agafat la bici en tot l'estiu, dissabte vinent us proposo fer una mega ruta a la vostra alçada, es tracta de la pedalada de la festa major de Collbató, hi anirà des de les pistes esportives fins a Can Jorba. Durilla, però et donen fruita al final ;). Jo penso anar amb el menut.

Salut, artrosi, sou uns esquirols i bici

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada