diumenge, 26 de juny del 2011

Desaparecido...

Mala pinta tenia la sortida d'avui.

Primer, ahir a última hora els desertors de la carretera m'avisaven que no ens acompanyarien. Després en Dani m'envia un sms dient que pràcticament no havia dormit i que no es veia amb cor d'agafar la bici (a la tornada ens l'hem trobat al camí veïnal pedalant amb la seva parella).

Per no matxucar al Pepe que avui tornava després de casi tres mesos d'inactivitat en comptes de fer el camí de les bruixes hem canviat la ruta per la llarga (aquí el Fulgui i jo hem quedat bé).

En Pepe ha començat a tirar (no el seguia pujant a la Font del Còdol!!), després de la pujada ens reagrupem i a la corriol em poso davant d'ell, i quan m'aturo per avisar-lo d'un punt de dificultat, ostres, no hi era!!
No contesta al mòbil, faig tot el corriol a l'inversa, el Fulgui que se'n torna. Aleshores decidim cadascú anar direcció el Bruc per camins diferents, i ens el trobem (havia decidit anar per la pista sense avisar-nos).

En arribar al coll del Bruc per La llarga, es volia tornar, i hem decidit tornar per camins (i no per carretera) direcció Can Massana, tot i que la pujada a Sant salvador de la Guardia ha estat massa per tant de temps d'inactivitat i en tingut de girar cua.

A la trialera ens hem separat, per trobar-nos després, però aquí ja hem perdut pista.
Per sort quan entrava a casa m'ha trucat dient que havia arribat a casa seva sa i estalvi. :D

Hem fet més de 40 km, no està pas malament:
Distància: 40,59
Ascensió acumulada: 743
Velocitat màxima: 49 km/h

Els de la carretera ja em podeu enviar les evidències de la vostra sortida. Tot ben documentat que si no no val. (Pali ho dic per tu perque els altres no saben escriure).

Salut, artrosi, ànims Pepe, i bici.

PD: Hi ha una frase que definia la sortida però per no perdre l'amistat del Fulgui no la publico. ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada